וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין על טראמפ: "הוא רוצה לשקם את היחסים, מה רע בזה?"

CNN

22.6.2016 / 14:50

בריאיון לרשת CNN התייחס נשיא רוסיה לבחירות בארה"ב ואמר כי המועמד הרפובליקני המסתמן הוא "מבריק". עם זאת, הוא הכחיש כי אמר בשבחו דברים נוספים. ומה היה לו לומר על קלינטון?

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כינה את המועמד הרפובליקני המסתמן לנשיאות ארצות הברית "מבריק" ואמר כי ארצו מוכנה לעבוד עם כל מי שייבחר לתפקיד. "טראמפ אמר כי הוא מוכן להשיב את היחסים על כנם. מה יכול להיות רע בזה?", שאל.

פוטין, ראש ממשלת איטליה מתאו רנצי ונשיא קזחסטן נורסולטן נזרבייב השתתפו בכנס שאותו הנחה פריד זכריה מ-CNN בכנס הכלכלי הבינלאומי ה-20 בסנט פטרסבורג. זכריה הקריא דיווח קודם שלפיו פוטין כינה את טראמפ "מבריק, יוצא מהכלל ומוכשר". הוא שאל את נשיא רוסיה מה גרם לו לקבוע זאת ואם הוא עדיין מחזיק בדעה זו.

לקריאה נוספת בנושא
מפוטין באהבה: למה בקרמלין רוצים דווקא את טראמפ בבית הלבן?
פוטין שיבח את טראמפ - שהרעיף עליו מחמאות: "איש משכמו ומעלה"

ולדימיר פוטין ודונאלד טראמפ. רויטרס, עיבוד תמונה
"אפשר להגיד שהוא לא מבריק?" טראמפ ופוטין/עיבוד תמונה, רויטרס

הוא אמר כי זכריה שינה את משמעות דבריו, אך הפרשן אמר כי הוא הקריא תרגום מדיווח של סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס. "רק אמרתי שהוא אדם מבריק. הלא כן?", שאל פוטין. "לא אמרתי שום דבר אחר לגביו". הוא הדגיש כי רוסיה לא מתערב בענייניהן הפנימיים של מדינות אחרות וכי היא תעבוד עם כל מי שייבחר לתפקיד.

על המועמדות הדמוקרטית המסתמנת הילרי קלינטון אמר פוטין כי הוא לא עבד עמה רבות אך שר החוץ שלו סרגיי לברוב כן. "יש לה ככל הנראה את העמדות שלה לגבי היחסים של ארצות הברית ושל רוסיה", אמר. לדבריו, אנשים רבים השתנו לאחר שנכנסו לתפקיד מסוים וכי כשיש להם אחריות מסוימת, הם מתחילים לחשוב בצורה שונה. פוטין הדגיש כי רוסיה מקווה שתחושת האחריות תגרום לשיתוף פעולה נרחב יותר בין ארצות הברית לרוסיה ולעולם בטוח יותר.

תרגום הכתבה באחריות וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully