וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין שיבח את טראמפ - שהרעיף עליו מחמאות: "איש משכמו ומעלה"

18.12.2015 / 8:35

נשיא רוסיה בירך את רצונו של המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית לשפר את היחסים עם מוסקבה ואמר כי הוא "מאוד מוכשר". המיליארד האמריקני הודה לו בחזרה: "כבוד גדול"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

אחרי שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין שיבח את המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ, הודה לו הלילה (שישי) המיליארדר האמריקני על המחווה שהעניק לו במסיבת העיתונאים השנתית שכינס פוטין אתמול.

נשיא רוסיה אמר אתמול כי הוא מקבל בברכה את דבריו של טראמפ, ולפיהם הוא מעוניין בחיזוק היחסים עם רוסיה. "הוא אדם מאוד צבעוני, מאוד מוכשר – אין לי ספק בכך", אמר. "עם זאת, שפיטת מעלותיו אינה ענייננו, אלא עניינם של המצביעים האמריקנים". לדבריו, "כמו שאנו רואים זאת היום, הוא בהחלט מוביל את המרוץ לנשיאות. הוא אמר כי הוא רוצה לקדם את היחסים עם רוסיה ולהעמיק אותם, איך אנו יכולים שלא לקבל בברכה אמרה כזו? כמובן שאנו מברכים על כך", הוסיף.

טרמאפ, בתגובה, הודה לו. "זהו תמיד כבוד גדול לקבל מחמאה נחמדה מאדם משכמו ומעלה", אמר איל הנדל"ן. "תמיד הרגשתי שרוסיה וארצות הברית יכולות לשתף פעולה בצורה מיטבית כדי להביס את טרור ולהביא לשלום העולמי, שלא לדבר על סחר ושאר היתרונות הנלווים לכבוד הדדי".

דונלד טראמפ בעימות הרפובליקני, 15 בדצמבר 2015. AP
"רוסיה וארצות הברית יכולות לשתף פעולה". טראמפ/AP

המיליארדר האמריקני מיקד את קמפיין הבחירות שלו בניסיונו העשיר בעסקים, שלדבריו מסמיך אותו לעסוק במדיניות חוץ ולנהל מגעים עם ראשי מדינות. על כוונתו לחזק את היחסים עם רוסיה, תקף אותו ג'ב בוש, אחד ממתחריו על ראשות המפלגה הרפובליקנית: "זוהי הוכחה שטראמפ מקביל למועמדת המובילה של המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון. מוטב שנכנה אותו 'הילרי 2.0'".

גם דובר הבית הלבן, ג'וש ארנסט, לא הביע התרשמות מכוונותיו של טראמפ. "לא ביליתי זמן רב בהרהורים על השלכות מדיניותו של טראמפ", הודה. "אני חושב שהנשיא אובמה דווקא ניהל היטב את מערכת היחסים שלנו עם רוסיה, באופן שקידם את האינטרסים של ארצות הברית, תוך עמידה על החוקים הבינלאומיים שרוסיה הפרה בגבול אוקראינה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במהלך מסיבת העיתונאים השנתית שלו, 17 בדצמבר 2015. רויטרס
לא מתערב בעניינים פנים-אמריקניים. נשיא רוסיה פוטין, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully