וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנותיה של יוצאת בשאלה שנעלמה: "מוכנות לחדש את הקשר, תחזרי"

22.6.2016 / 0:30

אסתי ויינשטיין, חסידת גור לשעבר, יצאה מביתה שבעיר אזור והותירה מכתב התאבדות, שבו פירטה על מצבה הנפשי הקשה שנגרם כתוצאה מניתוק הקשר עם משפחתה. בנותיה קוראות לציבור לסייע בחיפושים אחריה. "אנחנו אוהבות אותך ודואגות"

אסתי ויינשטיין, חוזרת בשאלה בת 50, נעדרת כבר יממה. באדיבות המשפחה
ויינשטיין/באדיבות המשפחה

אסתי ויינשטיין, יוצאת בשאלה בת 50, נעלמה שלשלום (שני) לאחר שהשאירה מכתב התאבדות ובו פירטה על מצבה הנפשי הקשה שנגרם לה בעקבות ניתוק יחסיה עם ילדיה והוריה בעת שחזרה בשאלה. ויינשטיין, חסידת גור לשעבר ואם לשבע בנות בוגרות, מתגוררת בשנים האחרונות עם בן זוגה בעיר אזור, יחד עם בתה השלישית תמי מונטג, שגם היא יצאה בשאלה. היא הייתה חברה בעמותת "ה.ל.ל - האגודה ליוצאים בשאלה", וכעת אנשי העמותה ובני המשפחה מבקשים את עזרת הציבור בחיפושים אחריה. "אנחנו אוהבות אותך ודואגות, רק תחזרי", קראו בנותיה, שעמן ניסתה ליצור קשר בשנים האחרונות.

"אני מבינה שאני חולה ותלותית ואני לא רוצה להמשיך ולהיות למעמסה עליכם", כתבה ויינשטיין במכתב. "אל תשקיעו הרבה בטקס, משהו צנוע עם המון פרחים, ותזכרו שזה מה שבחרתי שהכי טוב בשבילי. גם אם תגידו שאני אנוכית אני מקבלת בהבנה את חוסר ההבנה שלכם".


עוד בוואלה! NEWS:
מוכרי הנשק בארה"ב בעין הסערה: "מי שרוצה להרוג - ימצא דרך"
התקרית בכביש 443: מצ"ח פתחה בחקירת הרג הנער הפלסטיני שנורה למוות
מורה לילד שהסתפר בניגוד לתקנון: "אתה נראה כמו נאצי"

"אתמול בן הזוג של אימא שלי חזר הביתה ב-17:00, והיא לא היתה שם", סיפרה אתמול הבת מונטג. "היא השאירה את הטלפון, הכסף, הארנק, המסמכים וכל החפצים האישיים שלה ויצאה. הוא ראה את מכתב הפרידה על המחשב וישר התקשר למשטרה. השוטרים הגיעו, קראו את המכתב, ממש מכתב התאבדות".

מונטג אמרה כי אמה נסעה ברכב יונדאי i10 שחור. "הדבר היחיד שאנחנו יודעים שבהיסטוריה של גוגל היא חיפשה בתי הארחה ומלוניות באזור הצפון מה-21-20 בחודש", ציינה. "התקשרנו לכל המקומות והם לא יודעים כלום, מה שאומר שהיא התכוונה ללכת לבית הארחה ושם לשים קץ לחייה. אם מישהו במלונות באזור ראה אותה, שיצור איתנו קשר".

"האחיות שלי מוכנות לפגוש אותה ולחדש את הקשר"

תמי סיפרה על הקשיים בחייה של אמה שהחלו בעת שהחליטה לחזור בשאלה לפני שבע שנים. "האחיות שלי ואבא שלי ניתקו איתנו כל קשר, כל מה שהיא עשתה לא הצליח, הם לא מוכנים לקבל אותה והיא נשברה לאט לאט, יותר ויותר", אמרה הבת והוסיפה: "היא עברה משבר מאוד קשה וניסתה ליצור עם האחיות שלי קשר ולהסביר להן מה גרם לה לעשות את זה".

מונטג ציינה כי אמה החליטה לכתוב ספר על חייה, וככל שהתקדמה בכתיבה "הפצעים נפתחו מחדש". "אם היא רואה עכשיו את הכתבה אני קוראת לה, האחיות הגדולות שלי מוכנות לפגוש אותה, לראות אותה ולחדש את הקשר איתה רק שתחזור. הם אומרות שהן אוהבות אותה, אם היא קוראת את זה תצרי עמנו קשר הם אוהבים אותך ורוצים לדבר איתך".

כל מי שראה את ויינשטיין או יודע דבר מה על מקום המצאה מתבקש ליצור קשר עם בתה בטלפון: 054-3390600. כמו כן ניתן להתקשר לעמותת ה.ל.ל בקו חירום שמספרו 1700-70-70-73 או לחייג למוקד 100 של המשטרה.

(עדכון ראשון: 23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully