וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידי בית ספר באשקלון שובתים שלושה ימים: "העירייה פוגעת בילדים"

21.6.2016 / 0:14

הורי תלמידי בית הספר לאומנויות בעיר הפגינו מול בניין העירייה בטענה כי היא "מתעקשת לפתוח עוד כיתות כשאין מבנים מתאימים ומרחבים מוגנים". ראש העיר שמעוני: "עתיד בית הספר חשוב לי, הדיון לא צריך להתנהל באיומים"

הפגנת הורי בית הספר לאומנויות באשקלון. 20 ביוני 2016. וועד הורי התלמידים, מערכת וואלה! NEWS
"העירייה מאיימת לפטר מורים לאומנות". הפגנת התלמידים באשקלון, היום/מערכת וואלה! NEWS, וועד הורי התלמידים

הורי תלמידי בית הספר לאומנויות באשקלון, שבו לומדים תלמידי א' עד י"ב משביתים את הלימודים זה שלושה ימים בטענה כי העירייה פוגעת בתלמידים. אמש (שני) הפגינו ההורים מול העירייה בעיר. "עיריית אשקלון באופן חד-צדדי ודורסני פוגעת בילדים", אמרו ההורים. "מתעקשת בפתיחת עוד כיתות כאשר אין מבנים מתאימים ומרחבים מוגנים כפי שנדרש לפי הנחיות פיקוד העורף".

עוד הוסיפו ההורים המפגינים כי "העירייה מאיימת בהעברת בית הספר למבנה אחר יחד עם תלמידים מבית ספר חרדי אחר, ללא כיתות מתאימות למחול או למוסיקה. כמו כן, העירייה מאיימת לקצץ בשעות לימוד ובפיטורי המורים לאומנות. כל זאת מתוך רצון לסגור את בית הספר".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אחרי שנגמרה ההלוויה: העיתונאית החשודה ברצח אמה עלתה לקבר אמה
נהג ג'יפ דרס אישה בחוף בחדרה - וירצה 6 חודשי עבודות שירות בלבד
פרסמו תמונות מפוברקות של יועץ תקשורת - ויפצו אותו ב-200 אלף שקל

הפגנת הורי בית הספר לאומנויות באשקלון. 20 ביוני 2016. וועד הורי התלמידים, מערכת וואלה! NEWS
"לא רואה כל היגיון לצופף 41 תלמידים". ילדים מוחים, היום/מערכת וואלה! NEWS, וועד הורי התלמידים

על רקע השבתת הלימודים שיגר היום ראש העיר, איתמר שמעוני, מכתב לכלל הורי התלמידים בבית הספר שבו הסביר את השיקולים שעמדו לפניו בהחלטה לפתוח כיתה שלישית בבית הספר. " איננו נמצאים משני צדי המתרס, אנחנו באותו צד", כתב, "בדיוק כפי שלכם חשוב לשמור על בית הספר כבית ספר ייחודי ולהבטיח את עתידו ככזה, גם לי זה חשוב לא פחות עתידו של בית הספר, וחשובים לי לא פחות הילדים הנהדרים שגדלים ומתחנכים בו".

"אתם אלו שביקשתם כי יהיה איחוד אחים בבית הספר, ואנו פעלנו על מנת שזה יקרה, בניגוד לעמדת משרד החינוך ומנהל החינוך", הוסיף, "אני לא רואה כל היגיון לצופף בשנת הלימודים הקרובה 41 תלמידים בכיתה בשל דרישה של קומץ הורים שלא לפתוח כיתה א' שלישית בבית הספר. אני מוצא לנכון לפתוח שלוש כיתות לימוד, שבכל אחת מהן ילמדו ברווחה 31 תלמידים בלבד על פי הנחיות משרד החינוך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"נעשה הכל כדי שנעבור את השנה הזו בשלום"

שמעוני המשיך במכתבו וציין כי "מצוקת בית הספר לאמנויות ידועה לי היטב". לדבריו, "בית הספר נבנה לפני עשרות שנים והותאם לגודל אוכלוסיית העיר בשנים עברו. מאז חלו שינויים דמוגרפיים בעיר, שגדלה משמעותית בכמאה אלף תושבים, ובית הספר לאומנויות כיום אינו מסוגל לתת מענה לאוכלוסייה הקיימת. במשך עשרות שנים הוזנחה תשתית בית הספר, הוא מעולם לא עבר שיפוץ יסודי, לא הותקנו בו חדרי ביטחון או ממ"דים לביטחון הילדים ובמסגרת הטיפול במערכת החינוך בעיר, שבה השקענו יותר מ-300 מיליון שקלים, ביצענו לראשונה עבודות גם בבית הספר לאומנויות, שמטרתן להקל על התלמידים את השהות בבית הספר. במקביל, התחלנו בהליכים להקמת בית ספר חדש, מתקדם וראוי יותר".

"אני יכול להתחייב לכם שבית ספר חדש ייבנה. תיפתח כבר השנה כיתה שלישית וילמדו בכל כיתה א' 31 תלמידים. נעשה הכל כדי שנעבור את השנה הזו בשלום, נציב שני מבנים יבילים נוספים, נשקיע בשירותים, חדרי ספח, ובמיגון בית הספר, ונפתח את שנת הלימודים בגאווה".

בסיום דבריו התייחס שמעוני למחאה. "לא ממש ברור לי על מה הזעקה"", אמר. "אם יש כאן מקום לדיון עקרוני על עתידו של בית הספר, הוא לא צריך להתנהל בהשבתות ואיומים, ובוודאי שלא על גבם של התלמידים".

(עדכון ראשון: 21:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully