וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנגמרה ההלוויה: העיתונאית החשודה ברצח אמה עלתה לקברה

21.6.2016 / 0:07

לאחר שעשרות הנוכחים התפזרו מבית העלמין בכפר סבא, ספיר ניסני הגיעה למקום ופרצה בבכי על הקבר הטרי של אמה מרים, שמתה לאחר חודש שבו נאבקה על חייה. אחותה של ניסני ספדה: "גוננת עלינו ושלפת ציפורניים"

צילום: ניב אהרונסון ואור רביד, עריכה: אביב אירגז

ספיר ניסני, העיתונאית החשודה ברצח אמה, הגיעה אמש (שני) לקבר הטרי של האם מרים לאחר שנגמרה ההלוויה בבית העלמין בכפר סבא, ומיררה בבכי. נגד החשודה עומד צו הרחקה נגד אחיותיה, שהגיעו מוקדם יותר להלוויה. בית המשפט אישר לניסני, ששוהה מזה חודש במעצר בית, לצאת להלוויה של האם. מוקדם יותר נודע לוואלה! NEWS כי המשטרה שינתה את סעיפי החשד נגד הבת, וכעת מיוחס לה סעיף רצח שעניינו גרימת מותו של הורה, שבו אין צורך להוכיח כוונה תחילה להמית, ובגרימת חבלה חמורה בכוונה תחילה.

אחר הצהריים ליוו כ-150 בני אדם את מרים ניסני בדרכה האחרונה. "אימא, לא יכלנו לבקש אימא טובה יותר. היית החברה הכי טובה שלנו, תמיד גוננת עלינו והגנת עלינו, שלפת ציפורניים, היית הסיבה לקום בבוקר", ספדה לה בתה, פליאה, שבשבועות האחרונים התעמתה רבות עם אחותה בחדרי החקירות. "תמיד רציתי שנהיה מאושרות. עכשיו, כשאת מתה, לא את ולא אנחנו מאושרות".

עוד בנושא:
יממה אחרי מות אמה: ספיר ניסני תיחקר בחשד לרצח
מתה מפצעיה אמה של העיתונאית ששפכה עליה שמן רותח
החשודה בניסיון רצח אמה לאחותה: "אימא שיקרה בצווי ההגנה נגדי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הגיעה לאחר סיום הלוויה. ניסני בוכה על הקבר/מערכת וואלה, צילום מסך
קברה של מרים ניסני, בית העלמין פרדס חיים. 20 ביוני 2016. ניב אהרונסון
"היית הסיבה שלנו לקום בבוקר"/ניב אהרונסון

ניסני, בת 24 מכפר סבא, נעצרה ב-22 באפריל. על פי החשד הראשוני היא ניסתה לגרום למות אמה בכך ששפכה עליה שמן רותח, והיא נחקרה בחשד לניסיון רצח. מעצרה הוארך מאז כמה פעמים. בתחילת החודש שעבר הועבר תיק החקירה לפרקליטות לעיון והחלטה, ובמקביל נערכו השלמות חקירה בתיק. לאחר מכן, ערכה הפרקליטות שימוע לניסני.

מפרוטוקולים של הארכות מעצרה של ניסני עולה כי החשודה הייתה בסכסוך מתמשך עם אמה. "ספיר ניסני איימה שתהרוג את אמה בעבר ואמרה לה 'שתישרפי'", נטען.

בפרוטוקולים תואר כי ניסני ואמה היו בסכסוך שנמשך שנים, ופורטו עדויות על מצב נפשי בעייתי של העיתונאית. "אחיותיה של ניסני מעידות על החרפה משמעותית בשבועות האחרונים, כולל מריבות מדי ערב", סיפרה נציגת המשטרה בדיונים. "אמה הייתה נועלת את חדר הארונות שלא תגנוב כסף, שלא תגנוב חפצים ותבלינים".

(עדכון ראשון: 19:10)

מירי ניסני, אמה של העיתונאית ספיר ניסני 19 ביוני 2016. צילום מסך, באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
ספיר ואמה מרים/עיבוד תמונה, צילום מסך, באדיבות המשפחה
הלוויית מרים ניסני, בית העלמין פרדס חיים. 20 ביוני 2016. ניב אהרונסון
בית העלמין בכפר סבא, היום/ניב אהרונסון
הלוויית מרים ניסני, בית העלמין פרדס חיים. 20 ביוני 2016. ניב אהרונסון
מודעת האבל של מרים ניסני/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully