וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אם הצילה את בנה הקטן ממלתעותיה של פומה

ילד בן חמש שיחק עם אחיו הגדול בחצר ביתם בעיירה בקולורדו, כשלפתע שמעה האם צעקות. היא דחפה את ידיו לפיו של הטורף ופיתתה אותו לשחרר את הילד, שנפצע בינוני. הרשויות ירו בפומה למוות

מערכת וואלה!

אימא הדפה פומה שתקפה את בנה בן החמש בזמן ששיחק עם אחיו הגדול מחוץ לביתם שבמערב קולורדו ביום שישי האחרון – כך מסר השריף המקומי. האם, ששמה לא ידוע, שמעה צעקות מחוץ לביתה שבעיירה אספן ומיהרה לחצר, שם היא ראתה את הטורף ממשפחת החתולים על בנה.

מלשכת השריף של מחוז פיטקין נמסר כי האם "הזיזה בכוחה את בנה מהפומה" וכי האב התקשר לשירותי החירום בזמן שהסיע את בנו לבית החולים. לדבריו, היא סיפרה כי היא אחזה באחת מכפות רגליה של הפומה ודחפה את ידה הימנית לפיה כדי לפתות אותה לפתוח את פיה ולשחרר את ראשה של בנה. דוברת מטעם בית החולים מסרה כי הילד היה פצוע בפניו, בראשו ובצווארו וכי מצבו היה בינוני. האם טופלה בשל פציעות בידיה וברגליה ושוחררה.

אנשי רשויות החוק וגורם מרשות היערות מצאו את הפומה הצעירה בחצר הבית וירו בה למוות. פומה אחרת שאותרה באזור כמה שעות לאחר מכן נהרגה אף היא. מספר הפומות ברחבי קולורדו נמצא בעלייה ולפי הערכות 4,500 פרטים חיים במדינה שבמערב ארצות הברית. לפי רשות הפרקים והטבע של קולורדו, היו שניים או שלושה הרוגים מתקריות הקשורות לפומות מאז 1991. 16 בני אדם אחרים נפצעו בידי הטורף מאז 1970.

עוד ידיעות מהעולם
מחכים לאישור הממשל: איראן תרכוש מ"בואינג" מאה מטוסים חדשים
3 שנים אחרי המחאה: ארדואן מחדש תכנית הבנייה בפארק באיסטנבול

פומת הרים באזור לוס אנג'לס, קליפורניה, 2014. רויטרס
כ-4,500 פומות חיות בקולורדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully