וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של ההרוג בתאונה ניצל ברגע האחרון: "ראיתי את כולם על הרצפה"

"חיפשתי את אבא שלי, ואז הבנתי מה קרה", סיפר איתי, בנו של מנשה רז שנהרג מדריסה במסעדה בתל אביב. "הוא היה האבא הכי טוב בעולם". מקורב למשפחת הנהג הדורס, שלקה בלבו ואיבד שליטה: "קרה לנו אסון"

צילום: ניב אהרונסון, מאצ'י הוף, שי מכלוף. עריכת וידאו: ניר חן. עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס. הפקה: תום רוכלין. תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה

הבילוי של משפחת רז בתל אביב נקטע אמש (שבת) באכזריות כשכלי רכב פגע במסעדת "פוראמה" ברחוב בן יהודה בעיר. בין שלושת ההרוגים, האב מנשה, תושב אשדוד בן 47. "הוא היה האבא הכי טוב בעולם, תמיד דאג ונתן למשפחה", סיפר לוואלה! NEWS בנו איתי, "רק את הטובים אלוהים לוקח".

הבן סיפר כי רגעים ספורים לפני התאונה, שנגרמה על ידי נהג שלקה בלבו במהלך הנסיעה ואיבד שליטה על הרכב, הוא נשלח להביא את המכונית של המשפחה. "הם חיכו שאביא את הרכב, כי חנינו קצת רחוק", סיפר. "הגעתי לאוטו, התקשרתי לאבא שלי לדעת לאן להגיע, רצינו לחזור הביתה. זאת הייתה השיחה האחרונה שלי איתו. זה לא יחזור".

עוד בוואלה! NEWS:
מנשה ואלן עמדו על המדרכה ונהרגו מפגיעת הרכב בתל אביב
תיעוד מהתאונה בתל אביב: הנהג עולה על המדרכה - ופוגע בעוברי אורח
שלושה הרוגים ושישה פצועים מפגיעת כלי רכב במסעדה בתל אביב

מנשה רז, הרוג בתאונת הדרכים במסעדת פוראמה, רחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. פייסבוק, צילום מסך
"לא אמרו איפה הוא ומה מצבו". מנשה רז/צילום מסך, פייסבוק

"הגעתי למקום וראיתי את כולם שוכבים על הרצפה", שחזר רז. "ראיתי את דודה שלי פצועה ואת אחותי שוכבת עם רגל שבורה. חיפשתי את אבא שלי ואז הבנתי שפינו אותו, הבנתי כבר מה קרה. הגעתי לבית החולים ושאלתי איפה אבא שלי, ואמרו לי שהו בבית חולים אחר". לדבריו, "לא אמרו איפה הוא ומה מצבו, ואז הבנתי שהוא כבר נפטר. הוא מת במקום".

בתו של רז וגיסתו נפצעו בתאונה ומצבן בינוני. אלן וינקרנץ, בן 63 מטקסס שבארצות הברית, והנהג הפוגע נהרגו בתאונה. מקורב למשפחת הנהג סיפר היום בכניסה לבית המשפחה במרכז הארץ: "קרה לנו אסון".

ארבעה בני אדם נוספים נפגעו בתאונה באורח קל. שתי הפצועות בינוני נותרו מאושפזות הלילה בבתי החולים איכילוב בתל אביב ו-וולפסון בחולון. בתו של רז, המטופלת באיכילוב, עברה ניתוח במהלך הלילה ומצבה בינוני ויציב. גיסתו של רז, האחות של אשתו, מאושפזת בוולפסון סובלת משברים ברגלה, מחבלה בראשה ומחתך בעפעף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תאונת דרכים במסעדת פוראמה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. ניב אהרונסון
"זה אכן היה נראה כמו פיגוע". זירת התאונה/ניב אהרונסון

אנוואר שרקאווי, חובש מד"א שהגיע ראשון לזירה אמש, סיפר במשדר באולפן וואלה! NEWS כי הדיווח הראשוני היה על פיגוע. "זה אכן היה נראה כמו פיגוע". לדבריו, "כריות האוויר לא נפתחו והאינדיקציה לאירוע לבבי הייתה העובדה שהוא לא נפגע חיצונית, אך היה ללא דופק וללא רוח חיים".

אסף מזור, שישב בתוך המסעדה ונפצע באורח קל מזכוכיות שהתנפצו במקום, סיפר: "שמעתי רעש, הרגשתי שמשהו מתקרב ואז פשוט הכול נשבר. עפו המון זכוכיות. אנשים ברחו פנימה כי חשבו נראה לי שהיה פיגוע". הרגעים שבהם סטה הנהג ממסלולו תועדו במצלמות האבטחה בתיעוד נראה כלי הרכב, מסוג "אאודי", סוטה באורח פתע אל עבר המדרכה ופוגע בשלושה בני אדם שעמדו על הכביש. בהמשך נראה כלי הרכב דוהר אל עבר שולחנות המסעדה ופוגע בסועדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully