וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה ואלן עמדו על המדרכה ונהרגו מפגיעת הרכב בתל אביב

אלן וינקרנץ מארצות הברית ומנשה רז מאשדוד ומשפחתו חיכו בסמוך למסעדת "פוראמה" ברחוב בן יהודה כשנהג מכונית ה"אאודי" סטה ממסלולו בעקבות אירוע לב ופגע בהם כשהיו על המדרכה. הנהג הפוגע נהרג גם הוא. בתו וגיסתו של רז מאושפזות באיכילוב ובוולפסון. דיווח לאולפן

צילום: מאצ'י הוף וניב אהרונסון, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

מנשה רז, בן 47 מאשדוד, הוא אחד משלושת ההרוגים בתאונת דרכים שאירעה אמש (שבת) במסעדת "פוראמה" בתל אביב. בתו של רז וגיסתו נפצעו בתאונה ומצבן בינוני. אלן וינקרנץ, בן 63 מטקסס שבארצות הברית, והנהג הפוגע נהרגו בתאונה. שישה בני אדם נוספים נפגעו בתאונה, שתיים באורח בינוני וארבעה באורח קל.

שתי הפצועות בינוני נותרו מאושפזות הלילה בבתי החולים איכילוב בתל אביב ו-וולפסון בחולון. בתו של רז, המטופלת באיכילוב, עברה ניתוח במהלך הלילה ומצבה בינוני ויציב. גיסתו של רז, האחות של אשתו, מאושפזת בוולפסון סובלת משברים ברגלה, מחבלה בראשה ומחתך בעפעף. מבית החולים נמסר כי ייתכן שהיא תנותח בבוקר.

אנוואר שרקאווי, חובש מד"א שהגיע ראשון לזירה אמש, סיפר במשדר באולפן וואלה! NEWS כי הדיווח הראשוני היה על פיגוע. "זה אכן היה נראה כמו פיגוע". לדבריו, "כריות האוויר לא נפתחו והאינדיקציה לאירוע לבבי הייתה העובדה שהוא לא נפגע חיצונית, אך היה ללא דופק וללא רוח חיים".

תאונה בתל אביב - עוד כותרות:
שלושה הרוגים ושישה פצועים מפגיעת כלי רכב במסעדה בתל אביב
תיעוד מהתאונה בתל אביב: הנהג עולה על המדרכה - ופוגע בעוברי אורח

מנשה רז, הרוג בתאונת הדרכים במסעדת פוראמה, רחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. פייסבוק, צילום מסך
רז, שנהרג בתאונה, עם אשתו/צילום מסך, פייסבוק
אלן וינקרנץ, הרוג בתאונת הדרכים במסעדת פוראמה, רחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. אתר muSA, אתר רשמי
אלן וינקרנץ/אתר רשמי, אתר muSA

נהג הרכב הפוגע לקה בלבו במהלך הנסיעה ואיבד שליטה על הרכב. הוא עלה על המדרכה ברחוב בן יהודה בעיר ופגע בעוברי אורח שהיו במקום. שניים מהם נפצעו באורח אנוש. מותם של השלושה נקבע לאחר מכן בבית החולים איכילוב בעיר.

אסף מזור, שישב בתוך המסעדה ונפצע באורח קל מזכוכיות שהתנפצו במקום, סיפר: "שמעתי רעש, הרגשתי שמשהו מתקרב ואז פשוט הכול נשבר. עפו המון זכוכיות. אנשים ברחו פנימה כי חשבו נראה לי שהיה פיגוע".

הרגעים שבהם סטה הנהג ממסלולו תועדו במצלמות האבטחה בתיעוד נראה כלי הרכב, מסוג "אאודי", סוטה באורח פתע אל עבר המדרכה ופוגע בשלושה בני אדם שעמדו על הכביש. בהמשך נראה כלי הרכב דוהר אל עבר שולחנות המסעדה ופוגע בסועדים.

(עדכון ראשון: 8:52)

תאונת דרכים במסעדת פוראמה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. ניב אהרונסון
זירת התאונה, הבוקר/ניב אהרונסון
תאונת דרכים במסעדת פוראמה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. ניב אהרונסון
רחוב בן יהודה, הבוקר/ניב אהרונסון
תאונת דרכים במסעדת פוראמה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. ניב אהרונסון
המדרכה ההרוסה ברחוב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully