וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר סגירת התיק: השופט שנחשד בעבירות מין בבתו חזר לכהן

19.6.2016 / 11:40

נשיאת בית המשפט העליון ושרת המשפטים הכריזו כי השופט, שהתיק נגדו נסגר מחוסר ראיות, שב לכהונה רגילה בבית משפט השלום. שמו של השופט אסור בפרסום, בין היתר בשל גיל המעורבים בפרשה

אולם בית משפט השלום, תל אביב. ראובן קסטרו
המלצת המשטרה לסגור את תיק החקירה פורסמה לראשונה בוואלה! NEWS. אולם בית משפט השלום/ראובן קסטרו

כמה ימים לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט החליט לסגור את התיק נגד שופט בית משפט השלום שנחשד בעבירות מין ואלימות כלפי בתו הקטינה מחוסר ראיות, הוא שב לכהונה רגילה בבית המשפט – כך מסרו היום (ראשון) נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור ושרת המשפטים איילת שקד. המלצת המשטרה לסגור את תיק החקירה פורסמה לראשונה בוואלה! NEWS.

החקירה בעניין החלה באישור מנדלבליט, לאחר שהתקבל דיווח מפקידת סעד שהעלה חשד לביצוע העבירות. במסגרת החקירה נגבו, בין היתר, גרסאות הקטינה ואחותה באמצעות חוקרת ילדים, וגרסאות צוות גן הילדים וגורמים שונים אשר טיפלו בילדה. החקירה לוותה על ידי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) וההנחיות לגביה ניתנו במשטרה על ידי ראש אח"מ.

בהחלטתו ביום רביעי, ציין היועץ המשפטי לממשלה כי החליט לסגור את התיק נגד השופט לאחר שחומר הראיות שנאסף בעניינו של השופט "רחוק מהתשתית הנדרשת לביסוס כתב אישום ונמצא ברף נמוך יחסית בתוך טווח התיקים הנסגרים בעילה של חוסר ראיות". ההחלטה נמסרה לבא כוחו של השופט ולעיונן של נשיאת בית המשפט העליון ושרת המשפטים, אשר עודכנו בעניין עם פתיחת החקירה ובמהלכה. שמו של השופט אסור בפרסום, בין היתר בשל גיל המעורבים בפרשה.

עוד בוואלה! NEWS:
היועמ"ש סגר את תיק החקירה נגד שופט שנחשד בעבירות מין בבתו
שופט בבית משפט השלום חשוד בעבירות חמורות; התיקים צפויים להיסגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully