וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט בבית משפט השלום חשוד בעבירות חמורות; התיקים צפויים להיסגר

השופט נמצא בחופשה כפויה זה זמן מה עקב חקירה משטרתית נגדו. ואולם, לוואלה! NEWS נודע כי בשל חוסר בראיות, המשטרה ממליצה לסגור את החקירה. ההחלטה הועברה לידי היועמ"ש מנדלבליט

אולם השופט החשוד בביצוע עבירות חמורות, בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קאסטרו, אתר רשמי
נחקר על ידי החקירה ליחידות הונאה מרכז. אולם המשפטים של החשוד/אתר רשמי, ראובן קאסטרו

שופט בבית משפט שלום הוצא לחופשה כפויה בחשד לביצוע עבירות חמורות - כך התיר היום (שלישי) לפרסם בית משפט השלום בראשון לציון. ואולם, לוואלה! NEWS נודע כי בשלב זה מסתמן כי התיקים ייסגרו בשל חוסר בראיות מאחר שהמשטרה לא הצליחה לגבש די ממצאים כדי להעמידו לדין. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יכריע בנושא בשבועות הקרוביו לאחר שיתייעץ עם משניו, אלי אברבנאל ורז ניזרי.

נגד השופט התקיימו בחודשים האחרונים חקירות שנוהלו על ידי היחידה לחקירות הונאה במחוז המרכז. בין היתר, נחקרו כמה חשודים בסביבתו הקרובה והוא עצמו נחקר תחת אזהרה. התיק הראשון נפתח בפברואר האחרון ואילו תיק נוסף נפתח החודש. הוא הוצא לחופשה לאחר התייעצות עם נשיאת בית משפט העליון מרים נאור. נשיאת בתי המשפט במחוז המרכז עינת רון חתמה על צו איסור פרסום על פרטי הפרשה שהנו בתוקף עד ליולי הקרוב. בניגוד למקרים דומים לא הוציאה הנהלת בתי המשפט או המשטרה כל הודעה בעניין.

השופט עצמו נחשב למוערך וליצירתי במיוחד, ונודע בשל אמירות אגביות שלו בפסקי דין והחלטות. הוא עצמו התמחה בעבר בבית משפט המחוזי בתל אביב וצמח בפרקליטות המדינה. הוא מונה לכהונת שופט בשנת בתחילת העשור ומאז נחשב לאחד השופטים הבולטים במחוז השיפוט בו הוא עובד.

לקריאה נוספת:
האב נדאף הודף את הטענות: "גורמים קנאיים לא רוצים לראות את הצלחתנו"
חומר כימי מסרטן דלף ממשאית בירושלים; התושבים התבקשו להסתגר בבתים
"אחלה שוטר, שאלוהים ישמור אותו": כשאברג'יל הגן על אפרים ברכה

(עדכון ראשון: 12:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully