וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: גבר יואשם באונס 11 קטינות, בהן בת אמיש ש"הוענקה" לו

18.6.2016 / 15:36

הורי הנערה בת ה-14 נתנו אותה על פי החשד לתושב פנסילבניה שסייע להם כשהיו במצוקה כלכלית. בביתו של החשוד בן ה-51, שהכניס את הנערה להיריון פעמיים, נמצאו עשר ילדות ונערות נוספות

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

שלושה בני אדם נעצרו במדינת פנסילבניה שבארצות הברית וצפויים להיות מואשמים בגין מעורבות באונס נערה בת 14, בת כת האמיש, ש"הוענקה במתנה" לגבר מבוגר שעזר להוריה שהיו במצוקה כלכלית – כך פורסם אתמול (שישי) ברישומי בית המשפט במחוז באקס במדינה. שירותי הרווחה המחוזיים מצאו בביתו של לי קפלן, תושב העיירה פיסטרוויל בן 51, 11 ילדות ונערות שגיליהן נעים בין שישה חודשים ל-18 שנים. כל הבנות ככל הנראה בנות כת האמיש, אך זהותן טרם התבררה.

קפלן נעצר ביום חמישי האחרון יחד עם דניאל סטולצפוס בן ה-43 ואשתו, סבילה סטולצפוס בת ה-42. בני הזוג הם הוריה של הנערה בת ה-14 שנמצאה גם היא בביתו של קפלן, והיא ניתנה לו לפי החשד בידי הוריה. בעוד שקפלן מואשם בעשרה סעיפים של עבירות מין, בהן אונס, בני הזוג סטולצפוס מואשמים בקשירת קשר לביצוע עבירות מין ובסיכון רווחת ילדים.

עוד ידיעות מהעולם:
אחרי 70 שנה על הכס, תאילנד מגלה שגם "שליט אלוהי" יכול למות
הטרגדיה של חברת הלייבור עשויה להיות גורם מכריע בעתיד בריטניה
מושל איסטנבול אסר על מצעד הגאווה "מחשש לביטחון הצועדים"

ילדות מכת האמיש מתנדנדות בחצר בית ספר באוהיו, ארצות הברית. 9 באפריל 2013. AP
שאר הבנות שנמצאו בבית היו ככל הנראה גם הן בנות אמיש/AP

לפי מסמכי החקירה שהוגשו לבית המשפט, בני הזוג סטולצפוס הרגישו אסירי תודה לקפלן, שהציל את החווה שלהם מפני סגירה לאחר קריסה כלכלית. הם הודו בחקירתם בכך שהעניקו לו את בתם בת ה-14, זאת לאחר שמצאו מידע באינטרנט שלפיו המעשה חוקי לחלוטין.

לאחר מכן, כך עולה מחומר החקירה, הנערה הרתה לקפלן כמעט מיידית לאחר שעברה לביתו. היא הרתה לו שנית בגיל 17, כאשר כעת היא כמעט בת 18. המסמכים שהוגשו לבית המשפט לא פירטו מהיכן הגיעו הבנות האחרות שנמצאו חיות בביתו של קפלן, ועל פי המשטרה, לא קיים רישום על אודותיהן במדינה. עם זאת, החוקרים מאמינים כי גם הן בנות כת האמיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully