וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נמצאה גופת הפעוט שנגרר על ידי אליגטור ב"דיסניוורלד"

פחות מיממה לאחר שבן השנתיים נלקח על ידי הטורף בפארק השעשועים שבאורלנדו, הכריז השריף כי הוא מת. טרם נמסרו פרטים על נסיבות איתורו. הצוותים השתמשו בציוד סונארי מיוחד לאתר את האליגטור באגמים הסמוכים

צילום: AP, עריכה: טל רזניק

גופתו של הפעוט בן השנתיים, שנגרר על ידי אליגטור ב"דיסניוורלד" שבאורלנדו, נמצאה הערב (רביעי) - כך מסרו הרשויות במחוז אורנג' שבמדינת פלורידה. מוקדם יותר מסר ג'רי דמינגס, שריף המחוז, פלורידה, כי "אין ספק" שהוא מת. זאת, כ-15 שעות לאחר המקרה. צוללנים מצאו את גופתו של הילד לא רחוק מהמקום שבו נגרר אל המים בידי האליגטור והוטבע. כעת מתוכננת נתיחת גופתו של הפעוט.

לדברי השריף, כ-50 בני אדם השתתפו במאמצים לאיתור הגופה של הפעוט, שנלקח על ידי אליגטור בפארק השעשועים. הצוותים השתמשו בציוד סונארי מיוחד על מנת לאתר את הטורף באגמים ובבריכות המחוברות לאזור שבו הותקף אמש הילד. "כמובן שלמשפחה קשה מאוד, אבל אני גם מאמין שהוקל להם באיזשהו אופן לדעת שהגופה נמצאה", אמר.

אחד מחבריהם של הוריו של הפעוט, מאט ומליסה גרייבס, פרסם הודעה בשמם ולפיה הם מודים על התפילות והאיחולים החמים מהציבור. בהצהרה מטעם פארק השעשועים, המנכ"ל ג'ורג' קלוגרידיס מסר כי החברה "עושה כל שניתן כדי לעזור למשפחה".

עוד בוואלה! NEWS:
בשל מחירי האבוקדו: גל פשיעה חריג פוקד את ניו זילנד
יפן: מושל טוקיו קנה מכספי המסים קומיקסים לילדיו - ונאלץ להתפטר
לראשונה בהיסטוריה: נכחד יונק בשל שינויי האקלים שנגרמו בידי בני האדם

חיפושים אחר פעוט שנגר על ידי אליגטור, דיסניוורלד, אורלנדו, ארה"ב, 15 ביוני 2016. רויטרס
"אני מקווה שזה יקרה היום". האגם שבו נעלם הפעוט, היום/רויטרס

הפעוט שיחק במים בזמן שמשפחתו, שהגיעה לחופשה מנברסקה, ישבו בקצה האגם המלאכותי לפני שנתפס על ידי הזוחל. השריף של מחוז אורנג', ג'רי דמינגס, מסר לכתבים כי גודלו של האליגטור נע בן 1.2 מטר לשניים. "האב נכנס למים וניסה למשוך את הילד, אך הוא לא הצליח", אמר השריף במסיבת עיתונאים שכינס לאחר חצות. גם האם ניסתה לחלץ את בנה ומציל שהיה במקום סמוך דווח על התקיפה.

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully