וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי ראש העין זועמים: בגלל הרמדאן חלו שינויים בתחבורה הציבורית

15.6.2016 / 18:14

העירייה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הודעה כי חברת "אפיקים" הפועלת בעיר תערוך שינויים במועדי הנסיעה של האוטובוסים, עקב חוסר בנהגים. תושבים בתגובה: "זה ביזיון, הרמדאן לא בא בהפתעה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ניתן לעקוב אחר השינויים באתר החברה". הפוסט שפרסמה העירייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פוסט שפורסם שלשום (שני) בעמוד הפייסבוק של עיריית ראש העין הצליח להרגיז לא מעט תושבים. בפוסט נכתב שחברת "אפיקים" הפועלת בעיר עדכנה את מחלקת התחבורה העירונית, בכך שבגלל המיעוט בנהגים בעת הרמדאן "יחולו שינויים בזמני הנסיעה של האוטובוסים בחודש הקרוב". בפוסט צוין כי ניתן לעקוב אחר לוחות הזמנים באתר של חברת התחבורה הציבורית "אפיקים". שינויים אלה הגיעו בתזמון בעייתי, שכן בעוד כמה ימים יצאו ילדים רבים בעיר לחופשת הקיץ.

התגובות הזועמות לפרסום לא אחרו לבוא. "זה ביזיון, הרמדאן לא מגיע בהפתעה, מדובר במועד ידוע מראש, החברה הייתה צריכה להיערך לכך ולשכור שירותים חיצוניים", כתבה אחת התושבות. אחר תהה: "כמה נמוך אפשר עוד לרדת? אני מציע למקבלי ההחלטות לקרוא שוב את ההודעה שפרסמתם, רק אז אולי תתעשתו ותבהירו לחברת 'אפיקים' שימי החסד שלה נגמרו. זה פשוט לא רציני שחברה כזאת לא תיערך מראש למחסור בנהגים, הזוי שהעירייה מקבלת את זה".

תושב נוסף הביע זעזוע, ואמר: "כבר נמאס שלא סופרים את תושבי העיר, הרמדאן ממש לא מעניין והעירייה הייתה צריכה להתעקש שהתושבים לא ייפגעו". עוד תושב הוסיף, בנימה דומה: "אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. כשחתמתם על חוזה והחברה נגשה למכרז, האם הנושא היה על הפרק? מעניין אם גם בחיפה יש מחסור בנהגים. מה זה התירוץ העלוב הזה?".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
גורם ביטחוני בכיר מאיים: "העימות הבא מול חמאס חייב להיות האחרון"
סקר בארה"ב: טראמפ יטפל טוב יותר בטרור, אך התמיכה בו ירדה לשפל חדש
קנה משקה בריאות בעזריאלי - ובלע חתיכות ברזל מתג העובדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נמאס שלא סופרים את התושבים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעיריית ראש העין נמסר: "השינויים בלוחות הזמנים התקבלו לידינו מהנהלת חברת 'אפיקים', שהחלה לפעול לפני כחודש בראש העין ומעסיקה גם נהגים ערבים. בעקבות הודעתם, הודענו להנהלת החברה כי היה עליהם לפרסם את השינויים מבעוד מועד לידיעת התושבים". בעירייה ביקשו להדגיש כי "האחריות על שעות הפעילות של האוטובוסים היא של חברת 'אפיקים', ולנו כעירייה יש אחריות ליידע את התושבים על כל שינוי שעורכת החברה. יחד עם זאת, דרשנו מחברת 'אפיקים' כי בעקבות השינויים לא תהיה פגיעה בתושבי העיר המשתמשים בתחבורה הציבורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully