וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: עשרות הרוגים בקרבות בין המשטר למורדים בחאלב

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח על עימותים קשים בין נאמני אסד לאופוזיציה ולארגונים אסלאמיים מדרום-מערב לעיר. המשטר, בעזרת רוסיה, שחרר שתי עיירות שנכבשו. צפו בתיעוד הקרבות

עריכה: יאיר דניאל

לפחות 70 לוחמים נהרגו ביממה האחרונה בקרבות בין כוחות המשטר למורדים ולארגונים אסלאמיים קיצוניים במחוז חאלב - כך דיווח היום (רביעי) הארגון הסורי לזכויות אדם. נאמניו של הנשיא בשאר אסד - בחיפוי אווירי של חיל האוויר הסורי וחיל האוויר הרוסי - השתלטו מחדש על העיירות זייתן וחלאסה שמדרום-מערב לעיר חאלב, לאחר שאיבדו אותן למשך כמה שעות.

עוד בנושא:
"מיואשים מאירופה": עשרות פליטים משלמים למבריחים כדי לשוב לסוריה
היום שאחרי: המרדף של המעצמות אחרי שאריות המדינה האסלאמית
סוריה: 20 הרוגים בפיגוע באזור שיעי המזוהה עם משטר אסד

מורדים משקיפים על אזור הקרבות במנבג', חאלב, סוריה, יוני 2016. רויטרס
מורדים באזור מנבג', צפון סוריה/רויטרס

במקביל, הודיע היום המשטר בדמשק כי כוחות גרמניים וצרפתיים מיוחדים נוכחים בצפון המדינה. לפי התקשורת הממלכתית, הכוחות המערביים פועלים בכובאני הכורדית ובאזור מנבג', שם מנסה קואליציית מורדים הנתמכת בידי ארצות הברית לשחרר את העיר מידי דאעש. "סוריה רואה בכך תוקפנות לא מוצדקת כלפי הריבונות והעצמאות שלה", צוטטה הודעת משרד החוץ בדמשק בסוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א.

מנגד, משרד ההגנה של גרמניה דחה את הטענות של סוריה ואמר כי הן לא נכונות. "אין כוחות גרמניים מיוחדים בסוריה. ההאשמה היא חסרת שחר", מסר דובר מטעם המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully