וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושחתה דלת ביתו של ראש תחום גיוס חרדים בצה"ל

15.6.2016 / 11:16

אלמונים שפכו צבע בכניסה לביתו של מנדי כץ בבני ברק והדביקו את מנעולה. טרם הוגשה תלונה למשטרה אך בכוונתו של כץ לפנות אליה בהקדם. בכיר המקורב לו: "העניין הופך ממערכתי לאישי ואחרי סימון אמור לבוא ביצוע"

צילום סטילס: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

בווידאו: "היום בלילה אתה מת": שיחת האיומים לחרדי המעודד לגיוס

אלמונים שפכו הלילה (רביעי) צבע שחור בפתח ביתו של מנדי כץ, ראש תחום גיוס חרדים בצה"ל, שבבני ברק. כמו כן, הם גרמו נזק רב לדלתו כשהדביקו את מנעולה. טרם הוגשה תלונה למשטרה אך בכוונתו של כץ לפנות אליה בהקדם.

גורם בכיר בתחום שילוב החרדים בצה"ל המקורב לכץ אמר לוואלה! NEWS כי "העניין הופך ממערכתי לאישי ואחרי סימון אמור לבוא ביצוע". לדבריו, "כולנו יודעים שהם מיעוט בציבור שלנו, כל העבודה שלנו נעשית בליווי צמוד של גדולי ישראל וכעת הטיפול ביחד עם המשטרה יעבור לממוקד יותר".

כץ הוא אחד ממקימי גדוד תומר החרדי בחטיבת גבעתי בצה"ל ומעודד גיוס צעירים חרדים שעזבו את מסגרות הישיבה לצה"ל. זו אינה הפעם הראשונה שבה כץ סופג איומים, הטרדות או פגיעה ברכוש בעקבות עיסוקו, ויש הסבורים כי המשטרה לא נוקטת יד קשה נגד איומים והטרדות המופנים כלפי חרדים המעודדים גיוס.

לקריאה נוספת:
בסרטון נגד גיוס חרדים, החיילים הפכו ל"חללים שנפלו בצבא השמד"
תיעוד: הנשק החדש בהפגנות החרדים נגד גיוס לצה"ל
הפכו ניידת ויידו אבנים: עשרות חרדים התעמתו עם לוכדי עריקים באשדוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבע שחור בפתח דלתו של כץ, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שבוע נחשפה בוואלה! NEWS הקלטה שבה נשמע צעיר חרדי מקלל את אלי אדלר, חרדי המעודד צעירים להשתלב בשוק התעסוקה, האקדמיה ובצה"ל. בשיחה שקיבל אדלר, המכהן כמנהל תחום חינוך ונוער נושר ב"שחר", נשמע האלמוני מקלל את אדלר שוב ושוב: "אתה זבל מסריח, חמור, אתה והילדים שלך תישרפו באש, מיתה משונה, שיעשו ממך קציצות וישחטו אותך, יחתכו לך אצבע, אצבע ויכניסו אותן למלח". האלמוני הוסיף כי "כל קללה מגיעה לך בצדק. אתה תקבל את כל זה. כל הקללות שכתובות בתורה, מגיע לך פי אלף מזה". מאז קבלת התלונה לא עצרה המשטרה איש, אף שקיבלה מאדלר את מספר הטלפון של האלמוני.

את המאבק נגד גיוס חרדים לצה"ל מנהלים גורמים קיצוניים במגזר החרדי, בהם אנשי "הפלג הירושלמי" שמנהיג הרב שמואל אוירבך ואנשי "העדה החרדית". מרביתם מובילים קו קיצוני נגד מוסדות המדינה ואינם נהנים מתקציבים ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully