וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר ארה"ב הדליק נרות לזכר נרצחי אורלנדו: "עומדים יחד מול הטרור"

14.6.2016 / 23:19

השגריר דן שפירו ביקר ברעננה, שם התייחד עם זכר קורבנות הטבח בפלורידה. במפגש עם תלמידים התייחס למערכת הבחירות ה"לא שגרתית" לנשיאות, ואמר: "מקווה שאזרחי ארה"ב יוכלו להתמקד בשאלות מרכזיות ולא בעלבונות"

צילום: קליין תקשורת, עריכה: מתן חדד

שגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו ביקר היום (שלישי) בבית הספר אמי"ת ברעננה, שם הדליק נרות נשמה לזכר הנרצחים בטבח באורלנדו. בהמשך, נפגש שפירו עם תלמידי הרשת וענה על שאלותיהם, ואף אמר כי "אנחנו יודעים שמול טרור אנחנו עומדים כתף אל כתף עם ידידינו כאן". שפירו אף התייחס למערכת הבחירות הנוכחית לנשיאות ארצות הברית, ואמר כי מדובר במערכת "לא שגרתית". לדבריו, "אני מקווה שבשלב האחרון שלה יוכלו אזרחי ארצות הברית להתמקד בשאלות מרכזיות ולא בעלבונות אישיים".

בשיחה עם תלמידי רשת אמי"ת, נשאל שפירו בידי תלמידת בית הספר "רננים" ברעננה, הלי כהנא, לגבי עמדתו על הבחירות בארצו. שפירו השיב כי אינו יכול לחשוף את דעותיו או לספר למי הוא עומד להצביע, אך אמר כי "זו לא הייתה מערכת הבחירות הכי אטרקטיבית בהיסטוריה של ארצות הברית, ואני מקווה שבסתיו הקרוב, כשהבחירות יגיעו לשלב הסופי שלהן, יוכלו האזרחים להתמקד בשאלות מרכזיות כמו פיתוח הכלכלה האמריקנית, שמירה על חוזקה, ביטחונה וקשריה עם בעלות בריתה".

עוד בוואלה! NEWS:
ראשי מועצות צעדו למען שוויון: "גורל ילד לא ייקבע לפי עיר לידתו"
הצעיר שנורה בראשו בפיגוע חזר לשרונה: "להיזכר בזה מצמרר אותי"
על אף שהמקום סגור לציבור: אדלשטיין יתחתן על גג ישיבה מול הכותל

שגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו מבקר פינת הנצחה לזכר הנרצחים בטבח באורלנדו בבית הספר אמית ברעננה. : קליין תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
שפירו בבית הספר ברעננה, היום/מערכת וואלה! NEWS, : קליין תקשורת

שפירו אף ענה לשאלה מה היה לומד ממערכת החינוך בישראל, וציין את "היחס החם והבלתי פורמלי בין התלמידים למורים, הייחודי כל כך לישראל". לדבריו, "זה דבר שהייתי מאמץ למערכת החינוך בארצות הברית". השגריר נפגש גם עם תלמידי המרכז הטכנולוגי החרדי אמי"ת מנורת המאור, שתלמידיו משתתפים בתכנית אישית ללימוד אנגלית של השגרירות ושל רשת אמי"ת, לאחר שלמדו בישיבות חרדיות והחלו ללמוד אנגלית רק בשנות התיכון, לקראת בחינה בחמש יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully