וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שנורה בראשו בפיגוע חזר לשרונה: "להיזכר בזה מצמרר אותי"

15.6.2016 / 0:21

אסף בר, שנפצע באורח קשה בפיגוע במרכז תל אביב, השתחרר מבית החולים והגיע למסעדת "מקס ברנר" שבה נורה. לדבריו, אם למחבל היה נשק חדיש, הוא לא היה שורד: "הכדור לא נכנס לגולגולת וזה מה שהציל אותי"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: אביב אירגז

אסף בר, שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי במתחם שרונה בתל אביב בשבוע שעבר, השתחרר אתמול (שלישי) מבית החולים איכילוב בעיר והגיע לביקור במקום שבו נורה. בר נורה בראשו, עבר ניתוח מציל חיים בבית החולים וכעבור ימים אחדים השתפר מצבו. "כשאני משחזר את מה שקרה, זה מצמרר אותי. אני מנסה להיזכר במה שקרה, בכמה תמונות – זו סגירת מעגל משבוע מטורף", סיפר בביקורו במסעדת "מקס ברנר" במתחם.

בר סיפר שמצבו השתפר וכי הוא עדיין סובל מחלק מהשפעות הפציעה. "אני שמח שאני כאן ושהשתחררתי, ישבתי בשולחן ושם ישבו צמד המחבלים", סיפר. "אני אולי פה אבל אני לא מרגיש טוב, עדיין מוזר להגיע לפה. עדיין יש לי כאבים בראש ובעיות בשמיעה ובראייה. אחרי הבדיקות בבוקר זה אמור לחזור לעצמו ולהשתפר".

הוא הסביר כי כעת הוא מתכנן לחזור לשגרה, זאת לאחר שהשבוע היה אמור להתחיל עבודה חדשה בעיר מגוריו, חיפה. "אני מתכנן לחזור לחיפה, ללימודים ולעבודה. זה דברים שאנחנו לוקחים כמובן מאליו, עכשיו אני לא רואה את זה אחרי שהייתי עם כדור בראש", סיפר. "כאן זה קרה, פה קיבלתי את הכדור והשתטחתי עם הראש בשולחן. לא נכנסתי לסרטונים כי אני יודע שזה יעשה לי רע, עם כל התצלומים המזעזעים האלה".

עוד בנושא:
בת ההרוגה חזרה לזירת הפיגוע בשרונה: "חיכיתי לה אבל היא לא תחזור"
אביו של אחד המחבלים משרונה: "היה מהנדס מצטיין; אנחנו לא מאמינים"
נתניהו בזירת הפיגוע בתל אביב: "תפסנו סייען של המרצחים"

אסף בר נפצע בטבח בשרונה, חוזר לזירת הפיגוע. מאצ'י הוף
"צריך להגן על האזרחים של המדינה". בר ב"מקס ברנר", אתמול/מאצ'י הוף

לדבריו, אם המחבל שירה בו היה משתמש בכלי נשק חדיש יותר, הוא לא היה שורד את הפציעה "לפי מה שראיתי הייתה תזוזה שהסיטה אותי, והכדור פגע במקום אחר. הכדור שפגע באחורי הראש שלי לא נכנס לתוך הגולגולת, וזה מה שהציל אותי", הסביר. "הכי חשוב לי שהדברים לא יחזרו, שאזרחים הולכים לבלות ושבאים מחבלים ויורים בהם, זה לא נתפס בעיניי. צריך להגן על האזרחים של המדינה".

בר פנה להנהגת המדינה וביקר אותה לנוכח ההתנהלות מול גל הטרור האחרון, שנרגע מעט לפני שהתרחש הפיגוע במתחם שרונה, ואף אמר כי הוא אינו בטוח שירצה להגיע למשפטם של שני המחבלים שהוציאו לפועל את המתקפה. "בשנה האחרונה זה לא פעם ראשונה שאנחנו שומעים על כזה אירוע. הביקורת מגיעה על ההנהגה, שאמורה לשמור על ביטחון האזרחים", אמר.

(עדכון ראשון: 19:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully