וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אחד המחבלים משרונה: "היה מהנדס מצטיין; אנחנו לא מאמינים"

שמעון סימן טוב

13.6.2016 / 20:20

אביו של חאלד מחאמרה, שהגיע בשבוע שעבר חמוש באקדח למרכז תל אביב יחד עם בן דודו, התעקש בשיחה עם וואלה! NEWS שעדיין לא ניתן להכריע כי עשה זאת. "אני נגד הרג חפים מפשע, אבל הכול בגלל הכיבוש"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בווידאו: אביו של אחד המחבלים בריאיון לרויטרס בשבוע שעבר

אביו של חאלד מחאמרה, אחד משני המחבלים שביצעו את הפיגוע בשבוע שעבר בתל אביב שבו נרצחו ארבעה בני אדם, אמר היום (שני) בשיחה עם וואלה! NEWS כי המשפחה סירבה להאמין כששמעה שבנה היה מעורב באירוע כזה. "לא האמנו. הוא סיים בגרות בממוצע 94, ריאלי, מהנדס אלקטרוניקה מצטיין", אמר. "הייתי מופתע".

לדבריו, בנו נעדר רק שעות אחדות לפני שהוציא את הפיגוע לפועל יחד עם בן דודו מוחמד. כששוחח עמו בטלפון, שיקר לו חאלד שהוא בחברון. "הם נעדרו שעות, רק שעות. מהבוקר. דיברתי איתו בטלפון והוא אמר: 'אני בסדר ונמצא בחברון'", סיפר.

עוד בנושא:
שיפור במצבו של פצוע משרונה: "הקליע שנותר בראשו ישמש קמע"
בתה של הנרצחת בפיגוע בתל אביב ספדה: "שיעירו אותי מחלום הזוועות"
ייאוש, קללות לשמאלנים וניסיון לשוב לשגרה: הבועה שצמחה בשרונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני רק יודע שעצרו אותם, הכל דיווחים בתקשורת". חאלד ומוחמד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואולם, המשפחה עדיין לא מוכנה להכיר בזה שבנם גבה את חייהם של ארבעה בני אדם. "אומרים שהם ביצעו את הפיגוע, אבל החוק אומר – 'זכאי עד שיורשע'. אלוהים יודע מי ביצע את הפיגוע", אמר. "אני רק יודע שעצרו אותם. אני לא עורך דין ולא דוקטור, זה הכל דיווחים בתקשורת".

לדבריו, הוא בכלל "לא יודע אם הייתה פעולה (פיגוע, שס"ט). הכל בגלל הכיבוש. בלעדיו, לא היו בעיות". הוא הוסיף: "אני לא אגיד לך שאין בעיה עם זה שאנשים נהרגו, אבל כמה חפים מפשע נהרגו במחסומים? כמה צעירים נהרגו? חייל לא יכול לקחת סכין מילדה? וההרס של הבתים, נשים וילדים... אנשים חיים בבית, להרוס להם את הבית על הראש?". לצד ההתבטאויות הקשות, הוא מבהיר: "אני נגד הרג אזרח, בין אם הוא אמריקאי, סומלי או ממוזמביק. אם הוא חף מפשע - שלא ייהרג, כמובן".

פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
כוחות בזירה לאחר הפיגוע/מגד גוזני
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully