וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' חצרוני הגיש תלונה נגד ח"כ חזן: "משך בשערותיי ולא הרפה"

14.6.2016 / 14:13

פרסום ראשון: חוקר התקשורת המפורסם טוען בתלונתו למשטרה כי חבר הכנסת מהליכוד תקף אותו במהלך צילומים לתכנית דוקומנטרית. לפי תלונתו, התגרה הסתיימה רק בהתערבות אנשי ההפקה. חזן: "לא היו דברים מעולם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנגורו סירב להגיב. פרופ' אמיר חצרוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקר התקשורת, פרופ' אמיר חצרוני, הגיש היום (שלישי) תלונה במשטרה נגד חבר הכנסת אורן חזן בגין תקיפה – כך נודע לוואלה! NEWS. התקיפה לכאורה בחודש מרץ במהלך צילומי סדרה דוקומנטרית, שבה משתתפים השניים.

על פי התלונה של חצרוני, במהלך הצילומים החליפו השניים אמירות גזעניות. בשלב מסוים ניגש ח"כ חזן לחצרוני, משך לו בשערותיו ולא הרפה חרף בקשותיו החוזרות ונשנות. לטענת חצרוני, התגרה הסתיימה רק בהתערבות של אנשי ההפקה במקום, שהצליחו להפריד בין השניים.

יום למחרת הצילומים יצא חצרוני מגבולות המדינה, וחזר רק בימים האחרונים. בעקבות התקרית, הוא ניגש היום לתחנת משטרת בית שמש, והגיש תלונה נגד חבר הכנסת. בא כוחו של חצרוני, עו"ד יאיר נהוראי, סירב להגיב.

לקריאה נוספת:
חזן על הדחתו: "יו"ר הכנסת פעל נגדי מתוך נקמנות אישית ואגואיזם"
חברי סיעת הליכוד הכריעו: ח"כ חזן לא ישמש יותר סגן יו"ר הכנסת
חצרוני שוב מרגיז את הגולשים: "מנקה את הרצפה עם דגל ישראל או טלית"

ח"כ אורן חזן, פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. 23 במאי 2016. נועם מושקוביץ
"פנטזיה". חזן/נועם מושקוביץ

חזן מסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם, אני לא יודע על מה הוא מדבר. אני לא יודע מה הוא לקח שגרם לו לדמיין את הפנטזיה הזו, אבל כל קשר של מה שהוא מספר לא קיים, אולי הוא מתבלבל עם מישהו אחר. אני מעולם לא עשיתי את הדברים שהוא מייחס לי".

נגד חזן כבר מתנהל תיק בגין תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. בספטמבר שנה שעברה הודיעה המשטרה כי היא ממליצה להעמיד לדין את חזן שכן יש תשתית ראייתית לביצוע העבירות. החקירה נוגעת לאירוע שהתרחש באוקטובר 2014, עוד לפני שחזן התמנה לחבר כנסת, במהלכו תקף את מנכ"ל עיריית אריאל במשרדי העירייה במהלך ויכוח ביניהם בנוגע לעיקול בגין חוב לעירייה. נציגי העירייה הגישו תלונה בעקבות המקרה, ויחידת מרחב שומרון במחוז ש"י פתחה בחקירה נגד חזן, תושב אריאל בזמנו. בהמשך, לאחר בחירתו של חזן לכנסת, בתיאום עם פרקליטות המדינה ובהנחיית ראש האגף לחקירות ולמודיעין ניצב מני יצחקי, הועבר התיק ליחידה הארצית לחקירות הונאה להב 433.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully