וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעבה, מכות וניסור רגליים: פוסט על התעללות בכלבה עורר סערה ברשת

12.6.2016 / 17:10

חודשיים אחרי שאומצה על ידי תושבת דימונה הובאה כלבה למרפאה במצב אנוש - במשך שבועות היא הורעבה, הוכתה ורגליה נוסרו. "לא יכולנו לדמיין את זה בסיוטים שלנו", נכתב בפוסט בפייסבוק, שבעקבותיו נחקרה תושבת דימונה בחשד שהתעללה בגורה

גורת כלבים שעברה התעללות, הרעבה ורגליה נוסרו בדימונה, יוני 2016. אילת מור, תמונות גולשים
הכלבה לאחר ניתוח שבו ניסו הרופאים להציל את אחת הרגליים/תמונות גולשים, אילת מור

גורת כלבים שאומצה בידי תושבת דימונה לפני כמה חודשים הובאה למרפאה וטרינרית בעיר כששתיים מרגליה מנוסרות ופצועות באופן בלתי הפיך, לאחר שעברה התעללות קשה. סיפורה של הכלבה נחשף בעמוד הפייסבוק של הפעילה איילת מור, שסיפרה כי הגורה "הורעבה קשות הוכתה קשות ורגליה נוסרו". בשיחה עם וואלה! NEWS סיפרה כי כעת היא מטופלת במרפאה וטרינרית בתל אביב וטיפוליה, מלבד ניתוחים שעליה לעבור, מוערכים ב-50 אלף שקלים.

סיפורה של הגורה עורר הדים ברשת ורבים נרתמו על מנת לתרום לה. לדברי מור, ביום חמישי היא נקראה באופן בהול להגיע לדימונה. "הרופאה סיפרה לי ש'יש פה מקרה הכי נורא' שהיא ראתה. הכלבה הייתה ללא כפות רגליים קדמיות", סיפרה. "היא צריכה לעבור ניתוחים רבים והשתלות פרוטזות. מדובר בהתעללות קשה מאוד. האישה עשתה את זה, השכנים שמעו את זה". לדבריה, "הגורה הורעבה במשך התקופה והיא זקוקה לשיקום ארוך".

בעקבות הפרסום, נמסר מהמשטרה כי תושבת דימונה עוכבה לחקירה בחשד להתעללות בבעל חיים. בעקבות הפוסט החלה המשטרה לחקור את המקרה ולגבות עדויות על אודותיו כדי לאתר את החשודה. "מדובר במקרה שבו סבלה גורת כלבים ככל הנראה מהתעללות. מיד עם היוודע המקרה, פתחה המשטרה בחקירה אינטנסיבית במטרה להגיע לחשודה במעשה ולחקור לפשר המקרה. אנו נפעל כל העת במלוא החומרה במקרים מעין אלו", ציינו במשטרה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"מיואשים מאירופה": עשרות פליטים משלמים למבריחים כדי לשוב לסוריה
במחאה נגד "התלות ברכבים": מאות רכבו על אופניים בעירום בלונדון
בן 28 נפצע קשה מדקירה בקטטה בנס ציונה; מצוד אחר חשוד

גורת כלבים שעברה התעללות, הרעבה ורגליה נוסרו בדימונה, יוני 2016. אילת מור, תמונות גולשים
הגורה כפי שנמסרה לאישה שאימצה אותה לפני כחודשיים/תמונות גולשים, אילת מור

בפוסט שפרסמה מור בפייסבוק כתבה בנוסף: "הגורה אומצה לפני כחודשיים על ידי דימונאית שלכאורה עשתה רושם הגון. את מה שקרה אחרי כן לא יכולנו לדמיין אפילו בסיוטים הכי מחורפנים שלנו, כי מי בכלל יכול להעלות דבר כזה על דעתו? האישה המופרעת הזאת ניסרה לתינוקת את הרגליים. אחרי כן היא חבשה את הרגליים עם תחבושות כל כך חזק עד שהדם לא הגיע לכפות והגוף הרג את עצמו. הילדה ללא רגליים".

בשלב זה, עירבה מור את מנהלת עמותת "הכלבים שבצל", נטע דר, שלקחה חסות על הכלבה על מנת להצילה. "התינוקת אושפזה במצב אנוש במרפאה בתל אביב וכעת מתחיל המאבק. אצבעות הרגל האחת הוסרו, ברגל השנייה מתחיל תהליך לנסות לראות מה ניתן להציל. אנו נחושים שאם ניתן לא לכרות את רגלי הכנענית הנפלאה הזאת אנו נעשה כל מאמץ, כולל הבאת פרוטזות מארצות הברית או עגלול. מה שיחליטו הרופאים בישראל ובארה"ב שמתאים למקרה".

מור הוסיפה כי דר החליטה לקרוא לגורה "נים", "מאחר שכל נים בגוף ובנפש שלנו רעד למראה הגורה". "בשעת הניתוח אתמול, ד"ר עידו המופלא ניסר ובכה, ניסר ובכה... כל הצוות היה בשוק. נטע שעמדה מחוץ לחדר הניתוח להתפלל על נפשה של הגורה מיררה בבכי מבעד לזכוכית חלונות חדר הניתוח... ואני שכבר חזרתי הביתה ישבתי ובכיתי על חודשיים של סבל עליהם לא ידענו. על תינוקת כלבים שלקחו ממנה הכל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גורת כלבים שעברה התעללות, הרעבה ורגליה נוסרו בדימונה, יוני 2016. אילת מור, תמונות גולשים
"יש כאן כתם גדול מאוד על אנשים שראו ולא דיווחו"/תמונות גולשים, אילת מור

בהמשך היום דיווחו גולשים למור כי בידי האישה שאימצה את הכלבה, יש כלב נוסף, ומאוחר יותר הוא נלקח ממנה והובא גם הוא למרפאה. מצבו טוב. לדברי מור, הבעייתיות בסוגיה נעוצה גם במי שראה את הכלבה ולא דיווח לרשויות. "אני חושבת שיש כאן כתם גדול מאד על אנשים רבים שראו את התינוקת במשך חודשיים ולא דיווחו. יש כתם גדול על כל אדם ששמע את נים צורחת ולא פנה אלינו. אבל כל מה שייעשה מכאן ואילך ייעשה במסגרת בית המשפט המחוזי בבאר שבע ומשטרת דימונה".

לתרומות ניתן לפנות למרפאה בטלפון 03-5660045.

(עדכון ראשון: 12:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully