וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד של אריה נוקם את מות חברו או סתם זיוף מוצלח?

13.6.2016 / 10:02

סרטון שמציג שני ציידים שחוגגים מעל גופת אריה הפך ללהיט ברשת, בגלל שמתועד בו הרגע בו חברו של האריה מגיע לנקום את מותו. אבל האם הסרטון בכלל אמיתי?

Jayden Tanner

שני ציידים מדרום אפריקה באו על עונשם לאחר שחגגו את הריגתו של אריה, או כך לפחות זה נראה בסרטון שפורסם בשבוע שעבר ברשת. בוידאו נראית אישה אמריקאית עושה פוזות ליד גופת האריה בשעה שאדם אחר מכוון לעברה את המצלמה, על מנת שיוכלו להצטלם יחד עם השלל. "בואי נעשה כמה תמונות בשביל הקיר בבית", הוא נשמע צוחק.

אולם לאחר שהם מניפים את הרובים באוויר בתנועת ניצחון מתקרב אליהם מאחור אריה נוסף וחי מאד. זוג הציידים האכזרים צורחים ונסים על נפשם, בשעה שמלך החיות מזנק מעבר למצלמה המכוונת. לא ברור מה קרה לשני הציידים אף שבסרטון ניתן לשמוע קולות ירי ורכב מתרחק. האריה הנוקם נראה חוזר למקום בו נח חברו המת, כשהוא ללא פגע.

אריה תוקף תיידת. צילום מסך
נקמה מתוקה או זיוף מוחלט?/צילום מסך

ג'יידן טאנר שהעלה את הסרטון ליוטיוב כתב: "הצלחתי לשים יד על הסרטון הזה במהלך ביקור בדרום אפריקה לפני מספר חודשים. צייד הראה לי אותו וחשב שזה מצחיק מאד, אבל בשבילי הוידאו מאיר סיטואציה שהעולם צריך לראות".

"בכל שנה ציידים הורגים אלפי חיות אקזוטיות באפריקה... אנחנו חייבים לעצור את זה עכשיו. יש בעלי חיים שגדלים בשבי רק לשם המטרה לשמש מטרות לציידים שמשלמים עשרות אלפי דולרים על התחביב. אנחנו צריכים להגביר את המודעת למצב, שתפו בבקשה את הסרטון ותצילו את חיות הפרא שלנו".

אף על פי שהסרטון אכן מעביר את הנקודה של טאנר, לא מעט מגיבים טוענים כי מדובר בזיוף ותו לא.

מה אתם אומרים?

עוד באותו נושא

צפו: פנתר שחור מזנק על אדם אבל הסוף ממש ממש טוב

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully