וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המפתח בפרשיית רצח - תוכי אפור עם פה מלוכלך

7.6.2016 / 6:57

מרטין דוראם נרצח בביתו על ידי שלוש יריות ואשתו נפצעה קשה בתקרית. לחשדות המשטרה כי האישה אחראית לרצח ולאחריו ניסתה להתאבד מצטרף עד מפתח מפתיע - התוכי של בני הזוג שמצטט מה שנשמע כמו ויכוח של הזוג

צילום מסך

יתכן שתוכי אפריקאי אפור, שידוע בפה הגדול שלו, הוא עד המפתח בפרשיית הרצח של הבעלים שלו. התוכי שעונה לשם בוד היה שייך למרטין דוראם עד למאי 2015, אז רוצח ירה למוות בדוראם בדירתו במישיגן, ארצות הברית. אשתו של דוראם, גלנה, סבלה מפצע ירי בראשה בעקבות אותה מתקפה.

משטרת מישיגן חשדה בתחילה כי מדובר בשוד שהסתבך אולם כעת דווקא גלנה, שהחלימה מפצעיה, הפכה לחשודה המרכזית. לפי השערות המשטרה, גלנה ירתה בבעלה חמש פעמים עם רובה ששייך למשפחה ואז ירתה בעצמה בנסיון לשים קץ לחייה..

גלנה, שלפי הרשויות כתבה שלושה מכתבי התאבדות, הכחישה כי רצחה את בעלה כשנחקרה על ידי המשטרה. "אני יודעת שלא הרגתי את בעלי", אמרה. דוראם לא הואשמה אך קרובי משפחה טוענים שהיא הרוצחת והתוכי הוא שיכול להוכיח זאת.

בני המשפחה טוענים: התוכי יודע את האמת

מספר שבועות לאחר שבנם נרצח, ליליאן וצ'ארלס דוראם צילמו את בוד כשהוא חוזר שוב ושוב על מה שנשמע כמו ויכוח בין שני אנשים. בשלב מסויים הוא אף אמר: "אל תירי, לעזאזל!".

לדעתו של צ'ארלס הדבר מעיד כי התוכי היה עד לרצח. התובע רוברט ספרינגסטד אמר שהוא מודע לכך שלזוג היה תוכי בבעלותו אך הוא לא צפה בסרטון המדובר ונראה שעדותו של התוכי לא תהייה קבילה בבית המשפט.

עוד באותו נושא

בקרוב המהפכה? התוכים החכמים שיודעים להשתמש ב"כלי עבודה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully