וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: ניסה להתאבד בקפיצה בעירום לכלוב אריות

22.5.2016 / 12:27

צעיר כבן 20 החליט לשים קץ לחייו ומול עשרות מבקרים המומים קפץ אל תוך כלוב אריות, התפשט ונתן להם לעשות בגופו ככל העולה על רוחם. הוא יצא מזה בחיים, אך פצוע קשה. גורלם של האריות היה קשה יותר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

גבר כבן 20 התפרץ אמש (שבת) לכלוב האריות בגן החיות בסנטיאגו, צילה, התפשט לחלוטין וניסה לשים כך קץ לחייו. במשך דקות ארוכות האריות התעללו בגופו, אולם על פי הדיווחים בתקשורת המקומית הוא שרד את המתקפה ולאחר מספר דקות חולץ מהכלוב והובהל לבית החולים, שם הוא מאושפז במצב קשה, אך יציב. גורלם של שני האריות האפריקאים שתקפו אותו היה קטלני יותר והם הומתו בירי על ידי עובדי גן החיות, בכדי לעצור אותם מלהרוג את האדם שחדר לכלובם.

הצעיר, שזוהה בשם פרנקו לואיס פררדה רומן, קפץ כאמור בעירום לתוך הכלוב אל מול עיניהם של מבקרי גן החיות ההמומים והניח לאריות לעשות בגופו ככל העולה על רוחם. האריות החלו "לשחק" איתו בטלפייהם ולנגוס בו ורק לאחר מספר דקות הגיעו למקום עובדי גן החיות שירו למוות באריות בכדי להציל את חייו.

מנהלת גן החיות, אלחנדרה מונטלבה, אמרה לתקשורת המקומית כי הצעיר קנה כרטיס כמו כל אחד מהמבקרים האחרים בגן, שהיה עמוס אדם באותן שעות. "הוא הצליח להגיע למקום אליו אסור לציבור להכנס ולדעתנו חדר דרך הגג למתחם האריות. משם הוא קפץ פנימה, התפשט והחל למשוך את תשומת ליבם של האריות", סיפרה. מנהלת הגן הוסיפה ואמרה שהיא "מאוד מצטערת" על הריגתם של שני האריות (זכר ונקבה) אולם "זהו הנוהל שנקבע בגן למקרים שאלה, שכן חיי אדם יותר חשובים לנו". היא ציינה כי לצערה לא היו בנמצא חצי הרדמה שיכלו לעצור את האריות ללא הצורך בהריגתם.

עוד באותו נושא

מול המצלמות: אריות פצעו קשה ניאו-נאצי שקפץ לכלוב שלהם

לכתבה המלאה
אריות תוקפים אדם שחדר לכלובם. טוויטר, צילום מסך
בהתחלה הם רק שיחקו איתו, אבל הוא ניסה לעצבן אותן והם החלו לתקוף אותו"/צילום מסך, טוויטר

אחת מעדות הראייה למקרה, סינתייה ווסקז, אמרה לתחנת הרדיו המקומית "ביו ביו" שצוות גן החיות הגיב באיטיות לתקרית וכי האריות לא תקפו מיד לאחר שצעיר נכנס למתחם שלהם, אלא "בהתחלה הם רק שיחקו איתו, אבל הוא ניסה לעצבן אותם והם החלו לתקוף אותו". היא ציינה כי במהלך התקיפה "הוא צעק כל מיני דברים על ישו". היא לא חסכה ביקורת מצוות גן החיות, שלדבריה "התחיל לזרוק מים על האריות, לפנות את הקהל מסביב ורק אז החליטו לירות באריות". עד ראיה אחר סיפר שבמקום היו ילדים רבים שחזו בחרדה במתרחש וההורים ניסו לכסות את עיניהם.

לפי רשת חדשות מקומית, הצעיר השאיר אחריו מכתב התאבדות בתוך בגדיו, שם התייחס לחזון אחרית הימים והאפוקליפסה המתקרבת כסיבה להחלטתו לשים קץ לחייו.

  • עוד באותו נושא:
  • אריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully