וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים בכיתות והסתכנות במאסר ממושך: סין נאבקת במעתיקנים בבחינות

9.6.2016 / 14:05

הרשויות בסין החליטו לפעול בתקיפות נגד תלמידי התיכון המעתיקים במבחני הכניסה לאוניברסיטאות, והחליטו להציב שמונה שוטרים לפחות בכל מרכז בחינה. כמו כן, מי שייתפס מרמה יוכל להישלח לשבע שנים בכלא

תלמיד בסין. AP
המבחן נמתח על פני יומיים שלמים. תלמיד בסין/AP

העתקה במבחנים היא תופעה רווחת ברחבי העולם, ותלמידים רבים החוששים מבחינה קשה מסתכנים ומחביאים פתקים בבגדים או בקלמר. אך בניגוד לתלמידי העולם, התלמידים בסין ככל הנראה יחשבו פעמיים לפני שיחליטו לרמות במבחני הכניסה לאוניברסיטאות, הנערכים השבוע. כוחות הביטחון בסין פתחו במבצע נגד נערים המעתיקים במבחן הגורלי, ובפעם הראשונה מי שייתפס יוכל להישלח למאסר של עד שבע שנים.

בחינות הכניסה לאוניברסיטאות, שמקורן עוד בתקופת סין הקיסרית, קובעות באיזו אוניברסיטה התלמיד ילמד ואיזה מקצוע הוא יוכל לבחור. השנה, 9.5 מיליון תלמידי תיכון יעברו את המבחן, שנקרא בסין "גאוקאו", ובו נבחנים הנערים על ידיעתם בסינית, במתמטיקה ובשפה זרה. הוא נמתח על פני יומיים שלמים ונערך ברחבי המדינה בו זמנית.

השנה הוחלט להציב שמונה שוטרים בכל מרכז שבו נערכים המבחנים, ובבירה בייג'ינג דפי הבחינה הועברו באמצעות יחידת העילית של המשטרה. כמו כן, לפי סוכנות הידיעות הסינית, המשטרה משקיעה מאמצים מיוחדים כדי להיאבק בהכנסת מכשירים אלקטרוניים לחדרי הבחינה, כמו גם באנשים שמתחזים לתלמיד ועוברים את הבחינה במקומו.

עוד כתבות מהעולם:
גורם בכיר בצרפת: כוחותינו מסייעים למורדים במאבק נגד דאעש
חיות מתות וקליעים חיים: איטליה יוצאת למלחמה באיומי המאפיה
המתיחות מתגברת: ספינה סינית שטה ליד אי הנמצא בסכסוך עם יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully