וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נוסף מהפיגוע בת"א: המחבלים קמים - וטובחים ביושבי המסעדה

דנה ירקצי

9.6.2016 / 10:09

בצילום נוסף של רגעי הטבח במסעדת "מקס ברנר" במתחם שרונה במרכז תל אביב, נראים המחבלים הלבושים בחליפות קמים משולחנם - ופותחים באש ישירות לעבר השוהים במקום. בפיגוע נרצחו ארבעה בני אדם

ספק 500

בתיעוד נוסף של הפיגוע הרצחני שאירע אמש (רביעי) בתל אביב נראים שני המחבלים, מוחמד וחאלד מחאמרה, קמים משולחנם במסעדת "מקס ברנר" ופותחים באש לעבר יושבי המקום. השניים, לבושים חליפות, נראים יורים באמצעות תתי-מקלע ישירות לעבר חלק מלקוחות המסעדה, ורוצחים ארבעה מתוכם.

מלבד ארבעת הנרצחים בפיגוע נפצעו שישה בני אדם נוספים, שניים באורח בינוני וארבעה באורח קל. "הם היו לבושים כמו עורכי דין. חליפות שחורות עם חולצה לבנה ועניבה שחורה. המלצרית אמרה שהם יפים אז ניקח מהם הזמנה", סיפר אחד מעובדי המסעדה לאחר הפיגוע.

עוד בנושא:
המחבלים ישבו במסעדת "מקס ברנר": "הם לבשו חליפות, לקחנו מהם הזמנה"
ערב שקט ב"מקס ברנר" הפך לזירה מדממת: תיעוד המנוסה והבהלה מהפיגוע
במשטרה מעריכים: "המחבל נמלט לבניין מגורים ותכנן לקחת בני ערובה"

פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
זירת הפיגוע במסעדת "מקס ברנר", אתמול/מגד גוזני

עדי שמיעה שנכחו בסמוך למתחם סיפרו כי הם "שמעו עשרות כדורים שנורו ולאחר זמן קצר נשמע דממה באזור". סלמה אגבריא הייתה בזירה עם איברהים בעלה ועם שלושת ילדיה, נור וואסים וסמיר, בני 15, 11 וארבע. "ישבנו ב'מקס ברנר'. ראיתי את המחבל,הוא היה שחור ורזה ופשוט ירה לעברנו. מיד התכופפנו, היו צרחות, עזבנו את התיקים ונמלטנו לעבר המבנה אבל גם משם יצאו אנשים בבהלה. זה היה ממש מפחיד. לקחתי את בני הקטן ופשוט רצתי כדי להציל את הילדים".

מוקדם יותר פורסם שמו של אחד ההרוגים בפיגוע - עידו בן ארי, תושב רמת גן בן 42. בן ארי היה אב לשניים, ואשתו, ששהתה עמו בזירת הפיגוע, עדיין מאושפזת בבית החולים לאחר שנפצעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully