וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב שקט ב"מקס ברנר" הפך לזירה מדממת: תיעוד המנוסה והבהלה מהפיגוע

9.6.2016 / 1:35

בתיעוד ממצלמות האבטחה של מסעדת "מקס ברנר" במתחם שרונה, שם נרצחו ארבעה בני אדם בפיגוע ושישה נוספים נפצעו, ניתן לראות את המנוסה של הסועדים עם הישמע היריות. שני המחבלים נתפסו

עריכה: מתן חדד

הערב השקט הפך לזירה מדממת: בתיעוד מצלמות האבטחה מאמש (רביעי) במסעדת "מקס ברנר" במתחם שרונה בתל אביב, שם נרצחו ארבעה בני אדם בפיגוע ירי, ניתן לראות כיצד הסועדים בורחים בבהלה מזירת האירוע. שני המחבלים הפלסטינים, שנתפסו זמן קצר לאחר מכן, ישבו בעצמם במסעדה בדקות לפני שפתחו במסע הירי.

שלושה בני אדם נפצעו באורח בינוני, שניים מהם מאושפזים בבית החולים איכילוב בתל אביב והשלישי נמצא בבית החולים שיבא שבתל השומר. שלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל, ופונו גם הם לבית החולים איכילוב. הירי השתרע על פני כמה רחובות ממסעדות "מקס ברנר" ו"בנדיקט", לעבר רחוב הארבעה, שם המשיך אחד המחבלים לירות ופנה לעבר המשרד לביטחון הפנים. בשלב זה נורה ונתפס בידי מאבטחי "קול ישראל" ומאבטחי המשרד לביטחון פנים.

פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
זירת הפיגוע ב"מקס ברנר"/מגד גוזני
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. ספק 500
המפכ"ל אלשיך והשר ארדן בזירה/ספק 500

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום יחד עם חיילים מבסיס הקריה הסמוך, כמו גם מפקד מחוז תל אביב ניצב משה אדרי. אדרי אמר בהצהרה שנשא בזירת הפיגוע כי האירוע הגיע לסיומו וכי לא הייתה התרעה עליו. "שני המחבלים נוטרלו, אחד נעצר והשני פצוע ירי. כלי הנשק נתפסו", אמר. "כרגע, ממה שעולה לנו - לא הייתה התרעה. אנחנו לא יודעים על מחבל נוסף שמסתובב, אפשר לחזור לחיים. אנחנו נגביר את הסריקות והחקירה בראשיתה. נעדכן את כלי התקשורת אם יהיו אירועים נוספים".

(עדכון ראשון: 23:35)

פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016/מגד גוזני
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. ספק 500
מסעדת מקס ברנר, אמש/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully