וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נלחמת בפשע: אישה נעצרה בחשד שגנבה 3 שקלים ופחית

8.6.2016 / 19:30

שוטרי משטרת תל אביב עצרו אישה כבת 30 לאחר שחשדו כי היא פרצה למסעדת שווארמה בדרום העיר, גנבה קופה עם שקלים בודדים ופחית שתייה. במקביל, נעשים מאמצים לאיתור חשודה נוספת במעשה. בית המשפט האריך את מעצר החשודה ביממה

עצורה בחשד לגניבת פחית ושלושה שקלים. בימ"ש השלום  8 ביוני 2016. אבי אשכנזי
הכחישה את העבירות המיוחסות לה. החשודה בבית המשפט, היום/אבי אשכנזי

המשטרה טוענת שוב ושוב כי היא פועלת בנחישות נגד הפשיעה החמורה ברחבי הארץ, אך ייתכן ששוטרי משטרת תל אביב לקחו את הנחישות הזו צעד אחד קדימה – היום (רביעי) הובאה בפני בית המשפט השלום בעיר אישה כבת 30, שנעצרה בחשד שפרצה למסעדת שווארמה בשדרות הר ציון שבדרום תל אביב - וגנבה שלושה שקלים ופחית שתיה.

במהלך הדיון בהארכת מעצרה סיפר חוקר המשטרה, רב-סמל בכיר משה פויסטרו, כי מהמסעדה נגנבה קופה שהכילה שלושה שקלים ופחית שתיה, וכן נגרם נזק למקום. עוד סיפר החוקר כי המשטרה משקיעה מאמצים כדי לחפש אחר חשודה נוספת, שתועדה על ידי מצלמות האבטחה במקום. המשטרה אף עשתה מאמצים רבים כדי להביא את החשודה לבית המשפט, ונעשה שימוש בניידת סיור ושוטר ושוטרת ששמרו עליה במשך כמה שעות.


עוד בוואלה! NEWS:
רמי סדן לוואלה! NEWS: "הדברים לא נאמרו, על עלילה לא מתפטרים"
הנאום של יועצת אובמה מבהיר: המשבר עם ארצות הברית עוד כאן
לראשונה: ראש תשתית להברחת מהגרים מהים התיכון הוסגר לאיטליה

עצורה בחשד לגניבת פחית ושלושה שקלים. בימ"ש השלום  8 ביוני 2016. אבי אשכנזי
"הזעקתי את המשטרה, שלא באה". בית המשפט השלום בתל אביב, היום/אבי אשכנזי

החשודה אמנם קשרה את עצמה לאירוע, אך הכחישה את העבירות המיוחסות לה. "הדלת הייתה פתוחה, לא נגענו, יצאנו", אמרה לשופטת רונית פוזנסקי כץ והוסיפה: "חזרתי פעם שנייה וראיתי את המקום הפוך. הזעקתי את המשטרה, שלא באה". סנגורה, עו"ד רדא ענבוסי, טען כי אין צורך בהארכת מעצר שכן בעלי החנות מסרו עדות, החשודה נחקרה, והאירוע תועד במצלמה.

עם זאת, השופטת האריכה את מעצר החשודה ביממה. היא ציינה כי אמנם ההרשעה האחרונה שלה הייתה לפני שש שנים, אך יחד עם זאת, מעיון בתיק החקירה עולה חשד לקיום העבירות המיוחסות לה. "אני מפנה לעדות בעל העסק ולדוחות הפעולה של השוטרים", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully