וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמות מסתורית נצפתה "צפה" בשמים - והיא נראית כמו בנאדם

12.6.2016 / 6:12

ניסוי צבאי או חייזרים? שני צעירים קלטו דמות מסתורית מרחפת במרחק של 100 מטרים מעל פני הקרקע - וכעת כולם מנסים להבין מה הם בדיוק ראו שם

Charlie Knott

זה מטוס? זה ציפור? לא, זה... רגע, מה זה? צ'ארלי נוט וידידתו יאז ג'פרי הופתעו לגלות דמות מסתורית צפה לה בשמים במרחק של כמאה מטרים מעל פני הקרקע - והספיקו לתעד את הרגע הנדיר הזה ממש לפני שהיא נעלמה. השניים, המתגוררים בפורנס גרין, מערב סאסקס, בילו יחד בערב שישי בביתה של יאז כשאז, בסביבות השעה 21:00, היא הבחינה בדמות המסתורית - שנראית באופן מחשיד כמו אדם עם ג'טפק - וקראה לצ'ארלי לבוא לראות. השניים תיעדו את המאורע ופרסמו את הסרטון ברשת.

"שניינו רצנו החוצה ופשוט הסתכלנו על זה ותהינו מה זה אמור להיות. רק אז נכנסתי מהר הביתה לקחת את הנייד שלי כדי שאוכל לצלם תמונות ווידאו", סיפר צ'ארלי ל-The Mirror, "זה היה נראה כמו איש שמרחף על מין לוח כזה. הוא זז די מהר. הוא עבר דרך אחד העצים, אז ניסינו לעקוף אותם כדי להמשיך לצפות בו אבל הוא פשוט נעלם".

חייזרים או ניסוי צבאי?. צילום מסך
דמות מסתורית נצפתה בשמים. רד אלינו, אל תפחד/צילום מסך

ברשת עלו תיאוריות שונות לגבי מי או מה היא הדמות המסתורית. בין ההצעות: להקת ציפורים, בלון הליום וחייזרים. צ'ארלי דווקא נוטה לכיוון המדע בדיוני: "יכול להיות שזה היה חייזר. אני מאמין בחייזרים. אין סיכוי שזה היה בלון הליום, כי הוא היה צריך לרחף כלפי מעלה - ולא להישאר באותו הגובה". עוד הצעה שכדאי לשים לב אליה הייתה זו המדברת על פרויקט סודי של נאס"א בשם "פרויקט הקרן הכחולה" – טכנולוגיה המאפשרת שידור תמונות הולוגרפיות תלת מימדיות מעל לאזור מסויים, והייתה בשלבי ניסוי באריזונה בשנות ה-90. אז מי אתה בעצם יצור מסתורי שכמוך ומה הסיכוי שאנחנו שוב נבהלים לחינם?

עוד באותו נושא

תושבי עיירה טוענים שחייזר נפל מחללית והסתובב באזור. ויש גם ציור שלו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully