וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרונאוט: "חייזרים רודפי שלום הגנו על ארה"ב מפני פצצת אטום"

4.12.2015 / 7:25

אדגר מיטשל היה האדם השישי שדרך על פני הירח וכעת הוא חושף כי חייזרים היו אלה שמנעו מברית המועצות להטיל פצצת אטום על ארצות הברית במהלך המלחמה הקרה (אוו שהוא חושף שהוא איבד את השפיות)

הטריילר לסרט "גברים בשחור 3"/Columbia Pictures

בסרטון - הטריילר לסרט "גברים בשחור 3"

אם נניח לרגע בצד את מה שהראו לנו ב"ארמגדון", אסטרונאוטים אמורים להיות אנשים ריאליים לחלוטין, כאלה שמבינים שלכל דבר יש הסבר רציונלי, רצוי כזה שניתן להוכיח עם נוסחה או משוואה פיזיקלית. דוקטור אדגר מיטשל, שהיה אסטרונאוט אמריקני שיצא למשימת אפולו 14 והיה האדם השישי שדרך על פני הירח, מפריך את כל מה שחשבנו על אנשים ריאליים והיגיון.

בריאיון שנערך עמו באתר Mirror סיפר מיטשל שחייזרים אכן קיימים במציאות וזה לא הכל: מתברר שהם היו אלה שמנעו מברית המועצות להטיל פצצת אטום על ארצות הברית בזמן המלחמה הקרה. "דיברתי עם טייסים רבים שהשתתפו במלחמה והם סיפרו שחייזרים יירטו ופגעו בטילים שהיו אמורים לפגוע בארצות הברית". אוקיייי...

חייזרים. ShutterStock
ווי קאם אין פיס זה לא רק משפט, זו דרך חיים/ShutterStock

מיטשל, שנולד וגדל בניו מקסיקו, התגורר בסמוך לרוזוול, העיירה בה על פי טענות שונות התרסק עב"ם בשנת 1947. באיזור אחר של ניו מקסיקו נערכו ניסויי טילים של הצבא האמריקאי. "אף אחד לא מכיר את האיזור הזה טוב כמוני. שוחחתי עם אנשים שעבדו באיזורים בהם בוצעו ניסויים והם הבהירו לי שחייזרים עזרו לשמור על שקט ויציבות בכדור הארץ".

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

ניק פופ, בכיר לשעבר במשרד ההגנה הבריטי שעסק בחקר חייזרים, התייחס אף הוא לטענות שהועלו על ידי מיטשל. "אדגר היא איש מכובד מאוד והיה לי הכבוד לפגוש אותו, אבל את רוב המידע שיש ברשותו הוא שמע מאנשים אחרים ולא חווה על בשרו. נכון שהייתה לו גישה למסמכים ממשלתיים וצבאיים, אבל הוא לא מספר מה המקורות שלו, אז אי אפשר להיות בטוחים לחלוטין בדברים שהוא אומר".

מה דעתכם? האם האסטרונאוט השתגע או שסוף סוף מישהו מספר לנו את האמת?

עוד באותו נושא

מהו ה”חייזר” שגרם לאמריקאים להשתגע לחלוטין?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully