וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפירת הרגעה: חייזרים לא יפלשו בקרוב לכדור הארץ

22.9.2015 / 10:23

מדענים בהולנד ערכו מחקר וגילו שבניגוד למה שחשבנו עד כה, חייזרים הם לא יצורים אינטיליגנטים במיוחד ואין סכנה שישתלטו על כדור הארץ בקרוב. שמעתם את זה? זו הייתה אנחת רווחה

הטריילר לסרט "גברים בשחור 3"/Columbia Pictures

בסרטון - האופציה היחידה לפלישת חייזרים - בקולנוע

אפשר להירגע ולהחזיר את נייר הכסף לארון: מדענים מהולנד טוענים שהם גילו שחייזרים הם לא יצורים חכמים במיוחד, ואין סכנה שיפלשו לכדור הארץ בזמן הקרוב. המחקר שפורסם בשבוע שעבר התבסס על סולם קרדשב - שיטה כללית לסיווג מידת ההתפתחות הטכנולוגית של ציוויליזציה מסוימת. הסולם לא נחשב למדעי, והוא משמש בעיקר סופרי מדע בדיוני וחובבי תיאוריות על צורות חיים אחרות מחוץ לכדור הארץ.

לפי המחקר, האנושות לא מגיעה אפילו לשלב הראשון בסולם, בו ציוויליזציה מסוגלת לנצל את כל האנרגיה הזמינה בכוכב הלכת שלה. למרבה המזל, לא נאלץ להתמודד בקרוב עם חייזרים שנמצאים בדרגה שלוש - של ציוויליזציה שמסוגלת לנצל את האנרגיה של הגלקסיה כולה - פשוט כי הם לא כאלה חכמים.

חייזרים. ShutterStock
אז כנראה שאנחנו לא צפויים לביקור שלהם בקורב/ShutterStock

"זה אומר שאנחנו יכולים לישון בשקט הלילה, כי פלישת חייזרים לא עומדת על הפרק" אמר פרופסור מיכל גרט ממכון המחקר האסטרונומי בהולנד. עם זאת, כדאי לישון עם עין אחת פקוחה כי הפרופסור אכן מודאג ממשהו אחר. "אני חושש מזה שלא קיימת ציוויליזציה בדרגה שלוש מפני שזה לא מה שהחישובים שלנו הראו. אנחנו מפספסים חלק גדול בפאזל". אז סמים, הם חוקיים בכל הולנד?

עוד באותו נושא

"חייזרים ישמידו את כדור הארץ מפני שבני האדם קולניים מדי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully