וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייזרים ישמידו את כדור הארץ מפני שבני האדם קולניים מדי"

אם תשאלו את דוקטור ג'ון ברנדבורג, פצצת האטום שתשמיד אותנו לא תגיע מאיראן, אלא יותר מכיוונם של חוצנים. אם לא הייתם מרעישים בין שתיים לארבע, אולי זה לא היה קורה

הפלישה ממאדים. imdb
"הפלישה ממאדים" - בקרוב אצלנו?/imdb

תשכחו ממלחמת עולם, התחממות גלובלית, קרחונים שנמסים או טכנולוגיה שמתקדמת בקצב מסחרר. מה שיביא לסוף שלנו היא פצצת אטום שתשוגר על ידי חייזרים ביום בו יימאס להם מכדור הארץ. למה שיימאס להם? ובכן, מתברר שאנחנו רועשים, חצופים ובאופן כללי קוץ בישבנו של היקום כולו. נשמע מגוחך? לא אם תשאלו את דוקטור ג'ון ברנדבורג, המתמחה בפיזיקת הפלזמה.

ד"ר ברנדבורג טוען שגורלנו יהיה זהה לזה של תושבי המאדים, שהושמדו על ידי זן צעיר ומשוכלל של חייזרים אכזריים במיוחד, שלא אוהבים יצורים עוינים וקולניים. שתי המילים הללו מתארות לפחות חצי מתושבי כדור הארץ, כך שמובן למה הדוקטור מודאג. התיאוריה, שהושמעה בסוף השבוע שעבר בכנס פיזיקאים שנערך באילינוי, נשענת על היסודות הכימיים הרדיואקטיבים אורניות ותוריום שנמצאו על אדמת מאדים. ד"ר ג'ון טוען שמדובר בשאריות מפצצה שהשמידה את אנשי המאדים.

"לאנשי המאדים היה אקלים דומה לזה של תושבי כדור הארץ. אנחנו צריכים לדעת שקיימת אפשרות שדבר כזה יקרה גם לנו. שאריות של אורניום על מאדים הם דוגמה לציוויליזציה שנכחדה באמצעות פצצה שהוטלה עליה מהחלל", אמר הדוקטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully