וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חסמה את כביש 431 העמוס בשביל שחזור - וגרמה לפקקי ענק

8.6.2016 / 11:31

כביש 431, המוביל מדי בוקר אלפי נהגים למקומות עבודתם במרכז, נסגר ללא הודעה מוקדמת, דבר שיצר עומסים משמעותיים בכביש ובראשל"צ הסמוכה. "אפשר לעשות את זה לפנות בוקר ולא לגרום לפקקי ענק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העומסים שנוצרו בזמן שחזור התאונה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה חסמה היום (רביעי) לתנועה את כביש 431 - אחד הצירים המרכזיים בישראל, ללא כל הודעה מוקדמת, במטרה לבצע שחזור של תאונה שאירעה בשבוע שעבר. הדבר הוביל לעומסים כבדים בכביש, המחבר בין מודיעין לנתיבי איילון ונחסם במחלף ראשונים לכיוון מערב, כמו גם בראשון לציון הסמוכה. הנהגים זעמו על כך שהמשטרה החליטה לערוך את השחזור בשעות הבוקר, בעת שאלפים ממהרים למקומות עבודתם במרכז הארץ.

"לא צריך לעשות את זה באמצע היום, אפשר לעשות את זה בזמן שהכביש ריק, לפנות בוקר, ולא לגרום לפקקים ענקיים בכל האזור", אמר אחד האנשים שנתקעו בעומסי התנועה הכבדים. נהג אחר אמר כי אם המשטרה הייתה מודיעה מראש על השחזור המתוכנן, הוא היה יכול לבחור בכביש אחר. "יכולנו לבחור בדרך אחרת ולא להיתקע בפקק", אמר בכעס.

מדובר בשחזור של תאונה בין שתי משאיות שאירעה בשבוע שעבר, ובה נהרג אדם אחד וגבר נוסף נפצע קשה. ההרוג חולץ מכלי הרכב ללא דופק וללא נשימה ומותו נקבע במקום. הפצוע, גבר כבן 50, פונה לבית החולים שיבא בתל השומר לטיפול רפואי.

עוד בוואלה! NEWS:
במחאה על דברי סדן: ישיבת ועדה בכנסת בוטלה, דרעי החרים דיון
תיעוד: המל"טים המתאבדים שיסייעו ליחידות העילית בקני המחבלים
ארה"ב: מחאת ענק נגד שופט שגזר עונש קל על צעיר שאנס אישה מחוסרת הכרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יכולנו לבחור בדרך אחרת ולא להיתקע בפקק". כביש 431, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully