וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסקס מכאיב מדי": גבר עם איבר מין ביוני עבר ניתוח להקטנתו

14.6.2016 / 12:50

בגיל 6 הוא איבד את איבר מינו בתאונת דרכים ולאחר שנים של סבל עבר ניתוח מיוחד שהעניק לו חזרה את היכולת לקיים יחסי מין, אולם הוא החליט ללכת על האפשרות הכי גדולה שהייתה וגילה שזה מתכון לצרות

ITV

גבר עם איבר מין ביוני באורך של מעט יותר מ-20 סנטימטרים עבר ניתוח לקיצורו לאחר שקיים יחסי מין בפעם הראשונה וסבל מכאבים. מוחמד עבד, בן 44 מבריטניה עבר בשנת 2012 ניתוח לשחזור איבר מינו לאחר שנדרס על ידי מכונית בגיל שש וסורס בשל כך. הוא בחר בהשתלה של איבר מין ענק, אך לאחר שאיבד את בתוליו למלכת הסאדו שרלוט רוז, הוא החליט שהאיבר הגדול מדי גרם לסקס להיות מכאיב מדי.

את ניתוח הקיצור עבר המאבטח בשבוע שעבר באוניברסיטת לונדון, שם אף שאבו זרע מהאשך היחיד שלו כדי שיום אחד אולי יוכל להפוך לאבא. "אני לא יכול לחכות לרגע שאוכל להשתמש בו", אמר עבד.

גבר עם איבר ביוני. צילום מסך
הגברים בבית החולים התרשמו מהאיבר העצום./צילום מסך

בשנת 1978 מוחמד נדרס על ידי מכונית ונגרר למרחק של כחצי קילומטר. הפין שלו נקרע ואשך אחד שלו נמעך. הרופאים האמינו שיש לו רק 12 שעות לחיות אך הוא הצליח לשרוד. לפני ארבע שנים הוא עבר ניתוח משנה חיים לשחזור איבר המין, בו נלקח עור מהאמה שלו והוכנסו אליו שתלים שיכולים להביא לזקפה.

לאחר הניתוח האחרון שלו, עבד סיפר שהיה פופולארי מאד בקרב הגברים במחלקה שלו, שהיו מסוקרנים לראות את האיבר הביוני. לדבריו, גם הצוות הרפואי וחולים נוספים זיהו אותו מהפרסומים בטלוויזיה ובעיתונים. "הייתי במחלקה עם שלושה גברים נוספים והם שאלו אותי הרבה שאלות", גילה עבד. "די שמחתי להראות להם את האיבר הביוני - הם אמרו 'וואו'".

עוד באותו נושא

הגבר עם איבר המין הביוני ייאבד את בתוליו למלכת סאדו - אם רק יצליח להישאר בחיים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully