וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר עם איבר המין הביוני ייאבד את בתוליו למלכת סאדו - אם רק יצליח להישאר בחיים

11.1.2016 / 10:09

מצויד בפין ביוני באורך 20 ס"מ, הגבר שאיבד את איבר מינו בתאונה קטלנית, אמור היה לקיים יחסי מין בפעם הראשונה השבוע עם עובדת המין האקטיביסטית, שרלוט רוז. אבל שניה לפני הרגע המיוחל - הוא עבר תאונת דרכים

ITV

מוחמד עבאד, תושב אדינבורו שבסקוטלנד, איבד את איבר מינו בתאונת דרכים קטלנית בגיל 6 ומאז נאלץ לחיות עם העובדה שלעולם לא יזכה לקיים יחסי מין. כל זה אמור היה להשתנות עבורו ממש השבוע כשאיבר המין הביוני שהשתילו לו החל לתפקד, אולם רגע לפני הגאולה המיוחלת - הוא עבר שוב תאונת דרכים שכמעט הרגה אותו. אולי עדיף שישאר בתול וזהו.

לעבאד, בן ה-43, היו תכניות חשובות השבוע. אחרי עשרות ניתוחים קשים שבסופם קיבל איבר מין ביוני באורך 20 ס"מ - איתו יוכל סוף כל סוף לאבד את בתוליו - הוא אמור היה לצאת לדייט + הטבות עם לא פחות ממלכת הסאדו זוכת הפרסים - שרלוט רוז, שגובה לא פחות מ-200 דולרים לשעה עבור שירותיה. השניים קבעו להיפגש לארוחת ערב בלונדון שלאחריה רוז תעניק לו שעתיים אינטימיות אותן לא ישכח לעולם. את שירותייה, אגב, היא הבטיח להעניק לו בחינם. אולם כעת, עבאד ייאלץ לדחות את הדייט שלו עם רוז בכמה שבועות עד שיחלים מתאונת דרכים נוספת בה היה מעורב השבוע בסקוטלנד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוחמד עבאד יזכה לאבד את בתוליו בגיל 43 - רק שינסה לשרוד עד אז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגיל 6, כששהה בהאדרספילד, עבאד נפל לכביש ונפגע ממכונית נוסעת. בתאונה הקטלנית, איבר מינו נתלש לגמרי והוא נפצע קשות באשכיו וירכיו. ב-2012 הוא עבר ניתוח ראשון בו התאימו לו את איבר המין הביוני - וכעת הוא מוכן לפעולה. לפין יש 2 צינורות שמתנפחים בלחיצה על כפתור הנמצא באשכיו של עבאד. כואב ככל שזה נשמע, עבאד מסרב לבכות עוד על מצבו ומוכן להתמודד סוף כל סוף עם הדבר האמיתי, "חיכיתי מספיק זמן לרגע הזה - זו תהיה התחלה מעולה לשנה החדשה", סיפר עבאד מפוצץ ההורמונים ל-The Sun, "איבר המין שלי עובד מצוין ואני רק רוצה לעשות את זה כבר. אני ממש מתרגש. אני לא יכול לחכות כבר שזה קרה".

אולם אז קרה הנורא מכל. רגע לפני הדייט המיוחל, הוא הובהל שוב לבית החולים שבאדינבורו, סקוטלנד - הפעם לאחר שרכב התנגש ב-BMW שבו נסע. הוא שבר את הקרסול, קיבל 2 חבלות בראש וזעזוע מוח. לאחר שטופל בבית החולים שם כיסו החובשים את רגלו בגבס, נאמר לו שייאלץ לדחות את התכניות שלו לפחות בשבועיים עד שיחלים. חסר המזל לא קיבל את הבשורה יותר מדי קשה ואינו מודאג שמא התאונה תהרוס את תכניותיו, "חיכיתי מספיק זמן לרגע עזה, אז עוד שבועיים לא יעשו את ההבדל", הוא אמר ל-"The Sun", "אני רק רוצה להחלים ולצאת מכאן בהקדם".

גבר עם איבר ביוני. צילום מסך
מוחמד עבאד עובר ניתוח להשתלת איבר מין ביוני/צילום מסך

שארלוט רוז הנדיבה, בת ה-35, הציעה את שירותיה ללא תשלום לאחר שנודע לה על מצוקתו של עבאד, שעל מצבו הייחודי דווח לא מעט בעיתונות ובתכנית הטלוויזיה "גופות מביכות". רוז, שלטענתה שכבה עם יותר מאלף גברים, זכתה בפרס עובדת המין של טקס פרסי הארוטיקה הבריטי לשנת 2013. הטקס מתקיים מדי שנה ומעניק תארים בענפי הארוטיקה והמיניות, כגון פרס החשפן הטוב של השנה, המופע הארוטי המוצלח ביותר ואפילו פרס מפעל חיים לעוסקים הותיקים בתחום. הזוכים המאושרים מקבלים גביע של פין מעופף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם הראשונה עם ז**ה. שארלוט רוז נבחרה לגאול את בתוליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוז, אם ל-2, שכיכבה גם בסדרת הדוקו על העיסוק בזנות ששודרה בערוץ 4 הבריטי בשם "אהבה למכירה" בהגשתו של רופרט אוורט, סיפרה בתגובה: "כבוד הוא לי שהוא בחר בי ליטול את בתוליו. אנחנו מתכננים לצאת לארוחת ערב כדי שנוכל להכיר קצת אחד את השניה ולאחר מכן נבלה שעתיים ביחד לבד", היא אמרה, "אני לא גובה ממנו כסף. אני ממש שמחה לעזור לו לבנות את הבטחון העצמי שלו. אני מקווה שהוא ימצא לבסוף גברת נחמדה איתה יוכל להקים משפחה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרלוט רוז, זוכת פרס עובדת המין של השנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבאד, ראוי לרחמים ככל שיהיה, לא לגמרי תמים. הוא נישא לאישה לפני שנתיים ולא סיפר לה על מצבו עד ליל הכלולות שלהם. היא נשארה איתו בכל זאת, אך השניים לא קיימו יחסי מין ולבסוף היא עזבה אותו בשנה שעברה לאחר שנמאס לה לחכות לו. רוז, שעודכנה על תאונת הדרכים שעבר השבוע, הודיעה שאין לה שום בעיה לחכות לו כמה זמן שירצה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully