וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה מזהירה: איום גדול לטרור בזמן משחקי היורו בצרפת

משרד החוץ בלונדון עדכן את אזהרת המסע לשכנה, שם תיפתח אליפות אירופה בכדורגל ביום שישי הקרוב. לפי ההודעה, האצטדיונים, אזורי כינוס של אוהדים ומוקדי תחבורה ציבוריים הם יעדים אפשריים

עריכה: יאיר דניאל

אוקראינה מודיעה כי סיכלה 15 מתקפות טרור, אתמול

בריטניה מזהירה מפני מתקפות טרור על אדמת צרפת במסגרת טורניר יורו 2016, שייפתח ביום שישי הקרוב. לפי הודעה של משרד החוץ בלונדון - שעודכנה אתמול (שני) באתר הרשמי - אצטדיונים, אזורי כינוס של אוהדים ומוקדי תחבורה ציבורית הם יעדים אפשריים וכי על אלו הנוסעים למדינה "להיות דרוכים כל הזמן". איום הטרור, כך נכתב באתר, "גבוה".

לפי הודעת משטרת בריטניה, תוגברה האבטחה בתחנות רכבת, כולל באלו העורות בתעלה המחברת בין האי לצרפת. עוד נמסר כי גורמי ביטחון בריטיים פועלים בשיתוף פעולה עם עמיתיהם בצרפת כחלק מההכנות לקראת תחילת המשחקים.

אתמול הודיעה אוקראינה כי אזרח צרפתי, שנעצר בחודש שעבר כשניסה לחצות את הגבול לפולין, תכנן להוציא לפועל שורת מתקפות טרור במהלך היורו. לפי שירותי הביטחון, האיש, פעיל ימין קיצוני, רכש כלי נשק וחומרי נפץ מגורמים במזרח המדינה ותכנן לתקוף יעדים יהודיים, מוסלמיים ומבני ממשל.

גם מחלקת המדינה של ארצות הברית פרסמה אזהרת מסע לאירופה לקראת התקופה הקרובה ונשיא צרפת פרנסואה הולנד הזהיר אף הוא מאיום הטרור. צרפת נמצאת בכוננות עליונה מאז מתקפת הטרור הקטלנית בפריז שאירעה בנובמבר האחרון, אז נהרגו 130 בסדרת פיגועים של דאעש.

לקריאה נוספת בנושא
אוקראינה: סיכלנו 15 מתקפות טרור שתוכננו ליורו 2016 בצרפת
גרמניה: נעצרו אזרחים סורים בחשד שתכננו לבצע פיגועים

פארק אולימפיק, ליון, יורו 2016. AP
אזהרה מפיגועים באצטדיונים. מגרש הכדורגל בליון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully