וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 21 מדימונה מואשם בביצוע עבירות מין באחיו, בן 12 בעל צרכים מיוחדים

7.6.2016 / 17:00

על פי כתב האישום, ניצל הצעיר את הקשר הרגיש עם אחיו ואת האמון שנתן בו, וביצע בו מעשים מיניים תוך התעלמות מהנזקים הנפשיים שגרם לו. באירוע האחרון ביקש ממנו המתלונן להפסיק, אך הנאשם אמר לו לסתום את הפה ולא לספר להורים

אילוסטרציה. ShutterStock
את המעשים ביצע הנאשם בבית הורי השניים, לעתים אף בזמן שנכחו בבית/ShutterStock

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד צעיר בן 21, תושב דימונה, בגין ביצוע עבירות מין באחיו הקטן, בן 12 בעל צרכים מיוחדים. כתב אישום מייחס לנאשם ארבעה אישומים בגין ביצוע עבירות מין במשפחה, מעשי סדום ומעשים מגונים.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ראמי אלמכאוי מפרקליטות דרום, ניצל הנאשם את הקשר הרגיש בינו לבין אחיו ואת האמון שנתן בו, וביצע בו מעשים מיניים מגוונים בהזדמנויות שונות, כל זאת תוך התעלמות מוחלטת מהנזקים הנפשיים שגרם לאחיו. את המעשים ביצע הנאשם בבית הוריו, לעתים אף בזמן שנכחו בבית. באירוע האחרון ביקש המתלונן להפסיק את המעשים, אך הנאשם בתגובה אמר לו לסתום את הפה ולא לספר להורים או לאף אחד אחר על מה שקרה.

כתב האישום גובש בעקבות חקירת התיק בתחנת דימונה. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה! NEWS:
"מכה אנושה למשטרה": אלשיך מראה לקצינים בכירים את הדלת
העליון קיצר את עונשם של נערים שאנסו בת 12 מוגבלת בשכלה
חזן ממעלה אדומים הואשם באונס - רב העיר ייעץ לא לפנות למשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully