וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הענק ביטל חוזה פרסום עם הרפובליקנים: "טראמפ מזיק"

באזפיד האמריקני הכריז כי ביטל חוזה לפרסום מודעות במסגרת קמפיין הבחירות. מנכ"ל האתר: "לא היינו רוצים לוותר על כספים שיממנו את העבודה החשובה שלנו, אך היינו חייבים לחרוג מהכלל"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

בווידאו: טראמפ הצביע בעצרת בחירות על "האפרו-אמריקני שלי", אתמול

האתר האמריקני "באזפיד" הכריז היום (שני) על ביטול חוזה עם המפלגה הרפובליקנית לפרסום מודעות פוליטיות לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחודש נובמבר. בהודעה רשמית מטעם האתר, נמסר כי המנכ"ל ג'ונה פרטי הודיע לעובדים כי ההחלטה התקבלה בשל דבריו של המועמד הרפובליקני המסתמן דונלד טראמפ והבטחותיו לבוחרים.

"'באזפיד' הודיע למפלגה הרפובליקנית כי לא נקבל מודעות במסגרת קמפיין טראמפ לנשיאות", כתב פרטי לעובדים. "קמפיין הבחירות של טראמפ מנוגד באופן ישיר לחירויות של העובדים שלנו בארצות הברית ומסביב לעולם, ובמקרים מסוימים, כמו ההצעה שלו לאיסור על כניסת מוסלמים למדינה, יהפוך את עבודתם של אנשינו לבלתי-אפשרית".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ חשף: "הרווחתי הרבה מאוד כסף מעסקה שעשיתי עם קדאפי"
קלינטון מריחה את הניצחון - וקוראת לסנדרס להתאחד סביבה
טראמפ פרסם תמונה של משפחה שחורה ש"תומכת בו" - ועורר סערה

דונלד טראמפ באירוע בחירות בניו ג'רזי, 20 במאי. רויטרס
"מנוגד באופן ישיר לחירויות של העובדים שלנו". טראמפ/רויטרס

פרטי הסביר כי בחודש אפריל נחתם חוזה בין המפלגה הרפובליקנית לאתר, לפרסום מודעות במסגרת קמפיין הבחירות לנשיאות. "אנחנו מקבלים מודעות ממועמדים רפובליקנים ודמוקרטים", הבהיר המנכ"ל. "מאז שנחתם חוזה הפרסום, דונלד טראמפ הפך למועמד המסתמן של המפלגה. הנימה והתוכן של הקמפיין שלו הם ייחודיים בהיסטוריה של הפוליטיקה האמריקנית המודרנית".

"בהחלט לא היינו רוצים לוותר על כספים שיממנו את העבודה החשובה שאנחנו עושים בחברה", הוסיף המנכ"ל. "עם זאת, במקרים מסוימים אנחנו חייבים לחרוג מהכלל: לא נפרסם מודעות לסיגריות, כי הן מסכנות את הבריאות שלנו, ולא נקבל פרסומות של טראמפ בדיוק מאותה הסיבה".

דונלד טראמפ ואשתו מילניה טראמפ בתכנית הבוקר today show בניו יורק, 21 באפריל 2016. רויטרס
לא הגיב. טראמפ ורעייתו מלניה/רויטרס

המנכ"ל הבהיר כי אין כל קשר בין ההחלטה העסקית לאופן הסיקור באתר. העורך הראשי בן סמית הבהיר בהודעה נוספת לעובדים כי כתבי החדשות ימשיכו לסקר את קמפיין הבחירות בדיוק באותו באופן. דובר מטעם המפלגה הרפובליקנית לא הגיב לבקשת "באזפיד" לתגובה. גם טראמפ עצמו טרם התייחס לנושא.

עם זאת, כתבה המתמקדת בלבטיהם של מצביעי ברני סנדרס תפסה את הכותרת הראשית באתר מיד לאחר הפרסום, ואחת מהכתבות המובילות שפורסמה זמן קצר לאחר ההודעה היא "שבע פעמים שבהם דונלד טראמפ צדק". הפעמים האלה, מרביתם מחשבון הטוויטר הפעיל במיוחד של איל ההון מניו יורק, כוללים הערות על כוכבי פופ, אירועי ספורט - ואמירה כי "'פיצה האט' בטוח מפסידים כסף" מקמפיין הפרסום שבו הופיע טראמפ. אמירה זו אכן התבררה כנכונה בזמנו, כשהמכירות של רשת הפיצות צנחה באופן משמעותי לאחר הקמפיין.

אחת מהפעמים שבהן "טראמפ צדק", לפי "באזפיד":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully