וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבוסית הקוגרית והנשואה שלי פיטרה אותי כי סרבתי לסקס"

11.6.2016 / 23:30

אשת העסקים ג'ואנה דל פרטו-רוסטן ידועה בחיבתה למכוניות ספורט, אך מסתבר שהיא אוהבת גברים צעירים לא פחות. עובד בחברה שלה, הצעיר ממנה ב-20 שנה, הגיש נגדה תביעה על שפיטרה אותו לאחר שסיים את הרומן ביניהם. היא כמובן מכחישה

פייסבוק

בסרטון – הבוסית משתתפת באתגר דלי הקרח

מעצבת אופנה ממנהטן עם חיבה מוגזמת לעור ומכוניות ספורט, שמה עין על עובד בחברה שלה, אך פיטרה אותו לאחר שסיים את היחסים בינהם, כך הוא טוען בתביעה שהגיש לבית המשפט.

ג'ואנה דל פרטו-רוסטן, 52, פגשה את דניאל קויל בן ה-32 לפני שלוש שנים במסלול מירוצים. דל פרטו-רוסטן נסעה באחד הרכבים שהסיע קויל והאהבה ניצתה. לפי עדותו של קויל הם שכבו פעמיים ואז היא שכרה את שירותיו בתור מנהל התפעול הראשי בחברה שלה "קאנטו ניו יורק".

לפי הדיווח בניו יורק דיילי פוסט, קויל הסכים למשכורת של 1,200 דולרים בלבד בתנאי שיחזיק ב-10 אחוזים ממניות החברה. לתדהמתו הוא גילה כי פרטו-רוסטן נשואה וכי בעלה הוא מנכ"ל החברה. קויל סיים את הרומן מיד אך פרטו-רוסטם לא היתה מוכנה להיפרד מהר כל כך. "אני יכולה לאהוב מישהו כמוך", אמרה לו.

ג'ואנה דל פרטה רוסטן. אינסטגרם, צילום מסך
חובבת מכוניות וגברים צעירים./צילום מסך, אינסטגרם

לדברי קויל, במהלך נסיעת עסקים ללאס ווגאס דל פרטו-רוסטן התפרצה לחדר המלון שבו שהה עם שני עובדים נוספים כשהיא "שיכורה ולבושה בבגדים תחתונים בלבד". לאחר מכן היא קפצה על המיטה ותפסה באבריו המוצנעים של קויל.

תגובת דל פרטו-רוסטן לתביעה: "מדובר בערימה של שקרים ומעולם לא היו לי יחסים רומנטים עם קויל". קויל טען כי בגלל תלונתו על הבוסית הוא פוטר בטענות שקריות כי החברה פושטת רגל, כשלמעשה היא המשיכה לפעול עוד זמן רב.

עוד באותו נושא

גירל פאואר: נשים תקפו והבריחו שודד - בעזרת מקלות הליכה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully