וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירל פאואר: נשים תקפו והבריחו שודד - בעזרת מקלות הליכה

6.6.2016 / 8:22

העובדות בבית המרקחת אחזו במקלות הליכה ותקפו באלימות את השודד שניסה לשדוד את הקופה ללא הצלחה. חשבת שנשים זה לא כוח? נראה אותך עכשיו

צילום מסך

עוד שוד פשוט לכאורה התסבך לגמרי - כששוב מצא עצמו שודד מותקף בידי נשים שלא מוכנות לשתוק עוד. הפעם קבוצה של נשים אמיצות - עובדות בית המרקחת בדרום-מערב סידני, אוסטרליה - הרימו מקלות הליכה מחלון התצוגה ותקפו שודד חמוש שניסה לשדוד להן את הקופה. בלי פחד, הן רדפו אחריו, הכו אותו - והבריחו אותו משם.

האירוע המיוחד הזה, שקרה בשלישי האחרון, צולם במצלמות האבטחה בבית המרקחת ופורסם ברשת. בקטע נראות עובדות בית המרקחת אוחזות במקלות הליכה שמשמשים בדרך כלל לעזרה לקשישים, ובעזרתם הצליחו להבריח מהמקום את השודד המופתע. על פי חדשות 9 המקומיות, השודד נכנס בסערה למקום קצת אחרי השעה 16:30. הוא תקף את צוות העובדים עם נשק חד מעץ, שנראה כמו סכין, ומיהר לפלס את דרכו אל הקופה. אחת הרוקחות הושלכה לרצפה וכשחשבה שהוא הולך לפגוע בה - 3 נשים הופיעו מאחור עם מקלות הליכה והתעמתו אתו.

שוד שהסתבך. צילום מסך
הסתבך עם הנשים הלא נכונות. שוד שהסתבך בבית מרקחת/צילום מסך

השודד מיהר לברוח מהמקום, כשהעובדות ממשיכות לרדוף אחריו. "צוות העובדים פשוט נפלא. אני ממש גאה בהם על מה שעשו", אמרה אליסיה גבילה, העובדת שנפלה לרצפה, לערוץ החדשות המקומי, "הם ניסו להגן על כולנו. כולם נחלצו לעזרתי וניסו להבהיל אותו". משטרת סידני פונה לציבור בבקשה לעזור להם לאתר את השודד. על פי התיאור, השודד הוא כבן 40, שיערו שחור-אפרפר והוא בעל חזות אוריינטלית.

עוד באותו נושא

השוד שהסתבך: ניסה לשדוד אישה ברחוב - ומצא עצמו עירום ומושפל

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully