וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: גבר מכבה גפרורים על אישה "אחוזת דיבוק"

10.6.2016 / 6:27

ערוץ יוטיוב חדש מתיימר לחשוף את האמת על הדיבוק - ומציג טקס גירוש שדים "אמיתי לגמרי" לדבריו, בו מגרש שדים מיומן נראה מכבה גפרורים על אישה "אחוזת דיבוק". הצפייה היא לא לבעלי לב חלש

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

סרטון מטריד של טקס גירוש שדים באיסלם פורסם בערוץ יוטיוב ששמו "זה הזמן לאמת" - המתיימר לאשש את האמונה בדיבוק ובשדים בעזרת סרטונים מלחיצים כמו זה. בקטע המדובר נראה מגרש שדים קורא בערבית מהקוראן, מכה ומכבה גפרורים על אישה שנראית כאילו היא אחוזת דיבוק.

מי שלכאורה השתלטה על האישה המסכנה היא רוח רעה הידועה בשם ג'יני. לפי הטענה באתר, ג'יני היא ישות רוחנית שנוצרת מ"להבת אש ללא עשן" - שיכולה לתקוף בני אדם על פי הוראתו של איבליס/שייטן, המקביל לשטן שבנצרות. האישה שבסרטון "נפלה קורבן" לאחת הישויות הרוחניות הרעות ונאלצה לעבור טקס גירוש שדים מצמרר, במהלכו הוחזקה כנגד רצונה אל מול מגרש שדים מקצועי שקרא בפניה פסוקים מהקוראן, הכה בה בראש ובידיים ושרף אותה בגפרורים בפנים ובצוואר.

טקס גירוש שדים. צילום מסך
מגרש השדים שורף בגפרורים את פניה של האישה אחוזת הדיבוק/צילום מסך

הסרטון מסתיים כשהרוח הרעה נעלמת לה לרגע ומאפשרת לאישה ללגום מעט מים מכוס. כ-30 שניות אחרי שנרגעה, האישה נכנסת שוב להתקף, קופצת מעל הספה ומאבדת את הכרתה - כשעיניה נותרות פקוחות. התיעוד המטריד הזה מגיע ימים ספורים לאחר תיעוד דומה של אישה אחוזת דיבוק מספרד שצולמה כשהיא קשורה לאלונקה באמבולנס ומאיימת לקחת את קורבנה לגיהנום.

עוד באותו נושא

צא דיבוק, צא: תיעוד מחריד של אישה אחוזת דיבוק מעורר סערה ברשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully