וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיבלנו מתנה": הפצועה הקשה ביותר מהפיגוע באוטובוס בי-ם שוחררה מביה"ח

עדן דדון בת ה-16 נפצעה באורח הקשה ביותר בפיגוע שאירע באפריל האחרון. "אנו צופים לה ריפוי מוצלח לאחר תקופת השיקום. היא תוכל לעשות הכול בחייה", אמר הרופא שטיפל בה

צילום: רויטרס, TPS, מאצ'י הוף, רוני כנפו; עריכה: עריכה: מתן חדד

הפיגוע באוטובוס בירושלים שבו נפגעה עדן דדון, אפריל האחרון

עדן דדון, הנערה בת ה-16 שנפצעה באורח הקשה ביותר בפיגוע שאירע באוטובוס בירושלים באפריל האחרון, שוחררה אתמול (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם שבעיר כשהיא במצב רפואי טוב, ותתחיל בתהליך שיקום. רחלי דדון, אמה של עדן שנסעה עמה באוטובוס ונפגעה באורח קל, הודתה לצוות בית החולים. "קיבלנו את עדן במתנה בזכותכם, מי היה מאמין לזה כשהיא רק הגיעה?", אמרה בעת שהסיעה את בתה ממחלקה למחלקה כדי להודות לרופאים באופן אישי. "התמדתם בסבלנות ותמיד היה לכם חשוב לעדכן אותנו במצבה. אני שמחה שהיום היא מתחילה תהליך של שיקום ומקווה שגם את השלב הזה תעבור טוב ושנראה אותה במהרה בבית"

ד"ר אייל חסידים מהמחלקה לכירורגיה פלסטית בהדסה סיפר כי "עדן הגיעה לפני שבעה שבועות עם כוויות מורכבות בשטח נרחב על פני הגפיים העליונות והתחתונות ואף בפנים. היא הייתה מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ, שם במשך שבועות היא טופלה בידי הצוות במסירות עקב הפגיעות הקשות".

עוד בוואלה! NEWS:
"תכנית שטנית": באופוזיציה ובירושלים זועמים על תכנון השכונה החדשה
בנט: "אי אפשר להיות בעד ישראל בעברית ולהקים את פלסטין באנגלית"
בלגיה: שלושה הרוגים ו-40 פצועים בתאונת רכבות במזרח המדינה

עדן דדון, שנפצעה בפיגוע באוטובוס בירושלים, עם שחרורה מבית החולים יחד עם אמה רחל, יוני 2016. בית החולים הדסה עין כרם, מערכת וואלה! NEWS
עדן ואמה רחל ביום שחרורה מבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, בית החולים הדסה עין כרם

ד"ר חסידים ציין כי כאשר עברה עדן למחלקה לכירורגיה פלסטית, התמקדו הרופאים בטיפול בכוויות, כמו גם בפיזיותרפיה ובריפוי בעיסוק, במטרה להשיב לה את היכולות המוטוריות. "אנו בהחלט צופים לה ריפוי מוצלח לאחר תקופת השיקום. היא תוכל לעשות הכול בחייה, כל מה שתבחר ללא מגבלה".

ד"ר עקיבא נחשון מהיחידה לטיפול נמרץ אמר לעדן ביום שחרורה כי "ליוויתי אותך מהרגע שמד"א פינו אותך ליחידת הטראומה והיום את משתחררת במצב מצוין, בהחלמה מרשימה. עברת כאן הרבה, חלק גדול את בכלל לא זוכרת, ומעכשיו - עם הפנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully