וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילם מיליונים על לוחית רישוי: "תמיד שאפתי להיות מספר אחת"

איש העסקים אריף אחמד א-זארוני ניצח במכירה פומבית באיחוד האמירויות הערביות ונפרד מקרוב ל-20 מיליון שקלים, תמורת הזכות לנהוג ברכב ועליו הספרה "1". עם זאת, הוא כלל לא התקרב למחיר השיא של לוחית רישוי במדינה

מכירה פומבית של לוחיות רישוי בדובאי, איחוד האמירויות הערביות, 4 ביוני 2016. , Gulf News, צילום מסך
"אין לי שום כוונה לזכות במספרים אחרים". זארוני, אתמול/צילום מסך, , Gulf News

לוחית רישוי שנושאת את הספרה "1" נמכרה שלשום (שבת) במכירה פומבית באיחוד האמירויות הערביות תמורת 18 מיליון דירהאם (כ-19 מיליון שקלים). הזוכה, איש העסקים אריף אחמד א-זארוני, סיפר סיפר לאתר "Gulf News" בתום המכירה, במרכז קונגרסים בפרברי דובאי, כי הגיע "רק כדי לזכות בספרה 1".

לדבריו, "השאיפה שלי תמיד הייתה להיות מספר אחת. אין לי שום כוונה לזכות בספרות אחרות". הוא הבהיר כי הגיע למכירה נחוש לרכוש את לוחית הרישוי בכל מחיר שיהיה, והוסיף כי הוא מתכוון להתקין אותה על מכוניתו ולא למכור אותה. נחישותו של איש העסקים הוכיחה את עצמה, ולמרות הקונים המשולהבים, הוא הצליח לזכות בלוחית הרישוי הנכספת – ולהיפרד מסכום של פי 18 מהסכום ההתחלתי.

עוד בוואלה! NEWS:
"לא תגנוב ווי-פיי": פסק ההלכה החדש בסעודיה שאוסר לגלוש מהשכן
מהפכה של שמחה: משרד ממשלתי לענייני אושר יוקם באיחוד האמירויות
דובאי: שריפת ענק במלון הסמוך למגדל הגבוה ביותר בעולם

מכירה פומבית של לוחיות רישוי בדובאי, איחוד האמירויות הערביות, 4 ביוני 2016. , Gulf News, צילום מסך
הלוחיות נמכרו בסכום כולל של 50 מיליון דירהאם. המכירה בדובאי, אתמול/צילום מסך, , Gulf News

60 לוחיות רישוי פופולריות נוספות נמכרו במהלך אותה המכירה אתמול, כולל לוחיות הנושאות את הספרות 12, 22, 50, 100, 333, 777, 1000, 2016, 2020 ו-99999. בסך הכול, הקונים שילמו 50 מיליון דירהאם על כל לוחיות הרישוי שנרכשו.

עם זאת, לא מדובר בלוחית הרישוי היקרה ביותר שנרכשה באיחוד האמירויות. בשנת 2008, לוחית רישוי דומה שנושאת את הספרה "1" ותקפה לאבו דאבי – בניגוד לזו של זארוני, שתקפה לנסיכות שרג'ה, השלישית הכי עשירה באיחוד האמירויות – נמכרה עבור לא פחות מ-52.2 מיליון דירהאם (כ-54.5 מיליון שקלים).

(עדכון ראשון: 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully