וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין מודיעין לשעבר הורשע בבעילה אסורה של שוטרת שגייס

6.6.2016 / 0:17

אורן סבג, בן 42, הורשע בניצול תפקידו כדי לדחוק בסוכנת ששירתה תחתיו לקיים עמו קשר מיני. כשביקשה להפסיק את הקשר, הוא איים בהתאבדות. נגד סבג עומד אישום בתיק נוסף של התעללות בעצור חסר ישע

שוטרים , דצמבר 2011. עומר מירון, עומר מירון
סבג ניצל את העובדה שא.א. הייתה מבודדת כמעט לחלוטין בשל תפקידה/עומר מירון, עומר מירון

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את אורן סבג, קצין מודיעין לשעבר בן 42, בבעילה אסורה בהסכמה של סוכנת משטרתית שאותה גייס - כך הותר לפרסום ביום חמישי האחרון. בית המשפט הרשיע אותו גם באיומים ובשימוש לרעה בכוח המשרה. נגד סבג עומד אישום בתיק נוסף של התעללות גופנית ונפשית חמורה בעצור חסר ישע.

סבג הואשם כי ב-2009 גייס את א.א, אם חד הורית שסבלה מקשיים כלכליים, כסוכנת משטרתית. במקביל להליך הגיוס התפתח רומן בינו לבין המתלוננת שכלל גם קיום יחסי מין. לאחר גיוסה שימש סבג מפעילה בפועל. היחסים בין השניים עלו על שרטון, וא.א. אמרה לסבג כי היא מעוניינת להפסיק את הקשר ביניהם. סבג הפציר בה להמשיך ביחסים ביניהם, וזאת בתקופה שבה התקיימו בין השניים יחסי מרות.

בכתב האישום מתואר כיצד ניצל סבג את העובדה שא.א. הייתה מבודדת כמעט לחלוטין בשל תפקידה כסוכנת, וקיים עמה יחסי מין בדירות כיסוי שנשכרו לצורך פעילותה. במקרים שבהם סירבה לקיים עמו יחסי מין, היה סבג משנה את יחסו אליה לרעה, גם במסגרת הקשר וגם במסגרת המקצועית של ההפעלה.

עוד בוואלה! NEWS:
ההורים למורה: "רוצה ללמד את הילדים שלנו? אל תיכנסי להיריון"
"משטרת דאעש": דגל אסלאמי הונף על ניידת שאבטחה צעדת רמדאן
"7 מיליון ואני יוצא מהדירה": שלי נרקיס וענבל אור סוגרים עסקה במסדרון

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
הורשע גם בשימוש לרעה בכוח המשרה. בית המשפט בבאר שבע/שי מכלוף

כשביקשה א.א. להפסיק את תפקידה כסוכנת, אמר לה סבג כי הדבר עלול לסכן אותה וכי היא עלולה להסתבך עם "העבריינים בחוץ". בנוסף, אמר כי הוא דואג גם לשלומה של בתה, והוסיף כי הפסקת פעילותה כסוכנת תמנע ממנה להתגייס למשטרה לאחר מכן. סבג אף נהג לבכות ולאיים בהתאבדות כדי לשכנע את א.א. לחזור בה, ולמרות שהגישה בשני מקרים שונים מכתבי התפטרות, היא הסכימה בסופו של דבר לחזור בה לנוכח הפצרותיו.

בנוסף, בכמה הזדמנויות במהלך גיבושים יחידתיים, ניצל סבג את העובדה שא.א. הייתה שתויה כדי לשדלה לקיים עמו יחסי מין. זאת לאחר שביקשה שלא לצאת לגיבושים אלה, ויצאה אליהם בהתאם להוראתו.

בסופו של דבר, השלימה א.א. את תפקידה כסוכנת, התגייסה למשטרה והשתתפה בקורס שוטרים. גם במהלך הקורס, נמשכה מערכת היחסים בין השניים, וזאת למרות שא.א. הביעה את רצונה להפסיק אותה. סבג הטיח בה בתגובה האשמות חריפות ואמר כי היא "תקעה לו סכין בגב". רק באוגוסט 2010 נפסקה מערכת היחסים בין השניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תחנת משטרה. ראובן קסטרו
סבג נאשם גם בתקיפת עציר בתחנת המשטרה בבאר שבע/ראובן קסטרו

בנוסף למקרה זה, הואשם סבג גם בהתעללות גופנית ונפשית בעצור חסר ישע, שנחשד בגניבת צרור תכשיטים. בינואר 2015 הוגש כתב אישום נגדו ונגד ציון חיון, רכז מודיעין, ונגד יוסף בר ואבי עוזרי, ששירתו כבלשים בתחנת משטרה בבאר שבע. על פי כתב האישום, בר ועוזרי הכו את העצור בכל חלקי גופו ללא סיבה ואף הטיחו אותו בקיר, כשבהמשך, על פי האישום, הוא הועבר למשרדו של סבג, שם האחרון שפך מים רותחים על מכנסיו של העצור ארבע פעמים.

העצור פונה לבית החולים ובדרך אמר שהחוקרים שפכו עליו מים רותחים. ואולם, בשלב מאוחר יותר, הורה סבג לבר ולעוזרי לחקור אותו שוב, ואז מסר כי הכוויות נגרמו לו לפני שהגיע לתחנה, וזאת משום שפחד מהשוטרים.

(עדכון ראשון: 21:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully