וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הגיבוש הסתיים באונס: קצין משטרה מואשם באונס סוכנת במכוניתו

יהושע בריינר

3.9.2015 / 17:14

אורן סבג, קצין מודיעין לשעבר בתחנת באר שבע, מואשם שניצל את מרותו כדי לדחוק בסוכנת ששירתה תחתיו לקיים עמו קשר מיני. כשביקשה לעזוב אותו, איים בהתאבדות ובהפצת סרטונים מיניים של השניים

שוטרים , דצמבר 2011. עומר מירון, עומר מירון
התנדב להסיע אותה לביתה/עומר מירון, עומר מירון

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אורן סבג, בן 41, קצין מודיעין לשעבר בתחנת באר שבע, בגין אונס סוכנת סמויה שעבדה תחתיו, בעילה אסורה בהסכמה, סחיטה באיומים, איומים והפרת אמונים.

אורן סבג מואשם כי בין השנים 2009-2013 ניצל את תפקידו ואת מרותו כי לדחוק במתלוננת ששירתה תחת פיקודו לקיים עמו קשר מיני. מכתב האישום עולה כי לאחר שסירבה להצעותיו, הוא היה משנה את יחסו אליה לרעה גם במסגרת הקשר וגם במסגרת המקצועית, ובכמה מקרים אף איים בפגיעה בפרנסתה ובפגיעה בשמה הטוב בכוונה להפחידה. כמו כן, על פי כתב האישום, באחד המקרים אנס אורן סבג את המתלוננת עד שבא על סיפוקו.

הסיר את חולצתה ושפך עליה בקבוק מים

מקרה האונס התרחש, לפי כתב האישום, בתום יום גיבוש של היחידה. בעוד המתלוננת הייתה שיכורה, התנדב סבג להסיע אותה ברכבו ולהשיבה לרכבה שחנה בתחנת המשטרה. במהלך הנסיעה נמנמה המתלוננת במושב האחורי, ובשלב מסוים אף הקיאה. בעוד המתלוננת המשיכה לנמנם, עצר סבג את הרכב באזור מיוער, יצא מהרכב, נעמד מול המתלוננת, משך אותה החוצה, הסיר את חולצתה, ושפך עליה בקבוק מים על מנת לנקותה מקיאה.

המתלוננת ביקשה מסבג שייקח אותה לרכבה והוא השיב שיעשה זאת עוד מעט. המתלוננת התיישבה חזרה במושב האחורי של הרכב, וסבג התיישב לידה וסגר את דלת הרכב אחריו. בשלב זה היא אמרה לו: "לא מתאים לי, אני לא מרגישה טוב, אני על הפנים", וביקשה ממנו שישיב אותה לרכבה. "עוד מעט", הוא השיב והחל לגעת בה ולנשקה.

המתלוננת ביקשה מסבג שיעזוב אותה וייקח אותה לביתה, אולם הוא שכב על המתלוננת בעוד שהיא ניסתה להדוף אותו בידיה. היא ביקשה ממנו שיפסיק ונאבקה עמו, אולם סבג המשיך להשיב: "עוד מעט", המשיך לנשקה, הסיר את מכנסיה ותחתוני בגד הים שלה ואז אנס אותה.

עוד הוא טען בפניה כי יש בידיו סרטונים המתעדים אותם מקיימים יחסי מין וכי סרטונים מסוג זה "יכולים להרוס חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully