וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך פסטיבל רוק: 71 נפצעו ממכת ברק בסופות במערב גרמניה

4.6.2016 / 18:15

מצבם של שמונה מהנפגעים מוגדר קשה, ועדין לא ברור אם הפסטיבל - שאליו הגיעו 45 אלף בני אדם - יימשך כרגיל. בימים האחרונים מתחוללות ברחבי אירופה סופות ברקים עזות שפגעו בעשרות בני אדם

צילום: רויטרס, עריכה: עמרי וייס

(בווידאו: 11 בני אדם נפצעו בסופת ברקים בפריז בשבוע שעבר)

לפחות 51 בני אדם נפצעו ממכת ברק בפסטיבל המוזיקה "Rock am Ring" שנערך אמש (שישי) במערב גרמניה, שמונה מהם באורח קשה. כוחות הצלה מקומיים הגיעו לפנות את הפצועים לבתי החולים להמשך טיפול. הפסטיבל התקיים במזג אוויר סוער במיוחד, שצפוי להימשך עם סופות עזות וברד.

עדיין לא ברור אם הפסטיבל, שנערך זו השנה ה-31, ייסגר בקרוב או שיימשך כרגיל. 45 אלף בני אדם הגיעו להופעות המוזיקה ולפעילויות, שממוקמות בנמל התעופה שבמנדיג, עיירה במרחק 150 קילומטרים מפרנקפורט.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"לא מורבידי בכלל": עשרות השתתפות בתחרות כריית קברים בהונגריה
שוקולד נוטלה וליטוף חתולים: דאעש מנסים להציג צד מהנה ורגיש
הרבה לפני ארצות הברית: אזרחות גרמנית היא האיכותית ביותר

צעירים מתפנים מהפסטיבל, אמש

סופות הברקים מכות בכל אירופה בשבוע האחרון. לפני כשבוע נפצעו 11 בני אדם, בהם שמונה ילדים, ממכת ברק בפארק ציבורי בפריז שבצרפת - שם מזג האוויר הקשה כבר גבה את חייהם של שני בני אדם. בהמשך היום נפצעו 35 בני אדם במהלך משחק כדורגל של קבוצות ילדים במערב גרמניה, ושלושה מבוגרים - בהם השופט שנפגע ישירות, נפצעו באורח קשה.

בצרפת, מוסיף מזג האוויר להיות קשה והמפלס של נהר הסיין עלה אתמול בשישה מטרים וחצי - מה שהביא את מוזיאון הלובר לסגור את שעריו על מנת להגן על האוספים שמאופסנים במרתף. צוותי הצלה ערכו יותר מ-8,000 מבצעי חילוץ בימים האחרונים ועל פי נתוני השירות המטאורולוגי הצרפתי, חודש מאי האחרון היה הגשום ביותר שתועד באזור פריז מאז שנת 1960.

הצפות בפריז – הסיין עולה על גדותיו והלובר נערך לפינוי. רויטרס
עלייתו של הסיין ברקע מגדל אייפל בפריז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully