וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר חרדי הודה בפני המצלמה: "ביצעתי דברים לא צנועים בילדים"

2.6.2016 / 17:30

ינון הורוביץ בן ה-19 נלכד על ידי אזרחים בבני ברק כשביצע לכאורה מעשה סדום בנער בן 13. לפני שהסגירו אותו לידי המשטרה, הוא אולץ להודות במעשים לעיני המצלמה. "זה בוצע פעמים בודדות", אמר

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

ינון יוסף הורביץ, צעיר חרדי בן 19, נעצר שלשום (שלישי) על ידי משטרת תל אביב בחשד שביצע מעשים מגונים בנערים בבני ברק. הורוביץ נלכד על ידי אזרחים בעת שתקף לכאורה נער בן 13 וביצע בו מעשה סדום. הוא הובא לחקירה במשטרת מרחב דן, ולשם הגיעו שני נערים נוספים שסיפרו כי הורוביץ תקף גם אותם וביצע בהם מעשי סדום ומעשים מגונים.

האזרחים שלכדו את הורוביץ, המשתייכים ככל הנראה לארגון "השומרים" הפועל בבני ברק, צילמו סרטון שלו לפני שהסגירו אותו לידי המשטרה. בסרטון הוא הודה שביצע מעשים מגונים בכמה קטינים בתקופה האחרונה. "קוראים לי ינון יוסף הורביץ ואני ביצעתי דברים לא צנועים בילדים, במחסן הזה שפה", אמר הורוביץ. "נכנסתי לפה אחרי הילדים וזה קרה במהלך של החודש-חודשיים האחרונים, אם לא יותר. וזה בוצע פעמים בודדות, בין חמש לשבע פעמים".

עוד בוואלה! NEWS:
"יהיר ואגוצנטרי": ירח הדבש בין הקצינים לאלשיך הולך ונגמר
אישום: פרץ לבית שכנתו ודקר אותה למוות בשנתה לעיני ילדיה
צילומי האבטחה חושפים: זאת המכונית שדרסה למוות תושבת באר שבע - ונמלטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נכנסתי אחרי הילדים". ינון יוסף הורביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול הובא הורוביץ לבית משפט השלום בתל אביב. חוקר המשטרה רס"מ גיא קלדרון טען במהלך הדיון כי "מדובר בחשוד שביצע מספר רב של מעשים מגונים בקטינים מתחת לגיל 14 וביצע מספר רב של מעשי סדום". סנגורו, עו"ד יאיר קורן, טען כי "אביו הוא מוכר בציבור החרדי. אנחנו מציעים חלופת מעצר מחוץ לבני ברק. מהשיחה שלי עם החשוד לא מדובר בעבירות ברף העליון".

בתום הדיון האריכה השופטת רונית פוזנסקי כץ את מעצרו בשישה ימים. "נדמה כי אין צורך להכביר במילים באשר לחומרת המעשים המיוחסים לחשוד ואשר לכאורה ביצע על פני תקופה, וזאת בשים לב לכך שמדובר במפגעים רבים שהינם קטינים אשר נפלו קורבן כך לכאורה למעשיו החמורים של החשוד", כתבה השופטת בהחלטתה.

דובר ארגון "השומרים" בבני ברק מסר כי אכן הם אלה שהסגירו את החשוד לידי המשטרה אבל לטענתו חברי הארגון אינם מי שצילמו את סרט הוידאו ולא חקרו את החשוד. לדבריו, בארגון לא יודעים לומר מי צילם או הפיץ את הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully