וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי האבטחה חושפים: זאת המכונית שדרסה למוות תושבת באר שבע - ונמלטה

2.6.2016 / 12:36

ברוריה אביטן, בת 56, פונתה במצב קשה מזירת התאונה, והבוקר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. "רצחו לי אותה", אמרה בתה, בר. "לא האמנתי שזה יכול לקרות". הנהג הפוגע טרם אותר

עריכה: אביב אירגז

בר אוחנה, תושבת באר שבע בת 22, שאמה מתה היום (חמישי) מפצעיה לאחר שנפגעה אתמול מכלי רכב בבאר שבע, סיפרה כי הנהג הוא האשם בתאונה. "לא האמנתי שזה יכול לקרות לאימא שלי", אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS. "היא באה לחצות את הכביש, והבנתי שהוא נסע במהירות. אין לי אימא, רצחו לי אותה".

האם, ברוריה אביטן, בת 56, פונתה אמש במצב קשה לבית החולים סורוקה בעיר כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעת ראש. הבוקר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. הנהג הפוגע, שנמלט מזירת התאונה, טרם אותר. המשטרה פרסמה תיעוד ממצלמות האבטחה סמוך לזירת התאונה, שבו להערכת המשטרה נראית המכונית הפוגעת.

עוד בוואלה! NEWS:
הרוג ופצוע קשה בהתנגשות בין שתי משאיות בכביש 431 ליד רמלה
רוכב אופנוע נהרג מפגיעת משאית ליד נתניה; פעוט נפצע אנוש בכביש 443
הרוגה בתאונה עם גמלים בדרום; הולך רגל נדרס למוות על ידי משאית באשקלון

ברוריה אביטן משמאל, נהרגה בתאונת פגע וברח בבאר שבע ובתה בר. באדיבות המצולמים
"מקווה שיקבל את מה שמגיע לו". אוחנה ואביטן/באדיבות המצולמים

התאונה אירעה אתמול, סמוך לשעה 21:00, ברחוב סנהדרין בבאר שבע. כוחות המשטרה פתחו בסריקות ובביצוע פעולות גלויות וסמויות לאיתור הרכב הפוגע, שנמלט מהמקום. המשטרה קראה לכל מי שיש בידו מידע לגבי התאונה או שהיה עד לה, לדווח למוקד 100, ושלחה מסר לנהג כי עדיף שיסגיר את עצמו בטרם יגיעו אליו.

"זה רוע, הוא לקח לה את החיים", אמרה אוחנה. "אני מקווה שימצו איתו את הדין ושיסבול כל החיים, שיקבל את מה שמגיע לו. הוא פשוט הרג אותה, אין לו לב". היא סיפרה על אמה: "היא הייתה אישה מדהימה, האימא הכי טובה בעולם. אין לי מילים לתאר את הכאב, היא כל הזמן דאגה שלכולם יהיה טוב".

נינו זקרי, פרמדיק מד"א שטיפל באביטן, סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה. במרכז הכביש שכבה אישה מבוגרת כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעת ראש קשה. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מתקדם שכלל מתן טיפול תרופתי והנשמה, ולאחר שייצבנו את מצבה בשטח פינינו אותה לסורוקה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב החשוד כי היה מעורב בתאונת הפגע וברח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully