וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון נועד עם ליברמן לפגישת חפיפה: "עומד לרשותך בכל עת"

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

2.6.2016 / 12:00

שר הביטחון נפגש עם קודמו בתפקיד במשרד ראש הממשלה בירושלים. הפגישה נמשכה כשעה וחצי. שלשום, אחרי שליברמן נכנס לתפקיד באופן רשמי, מסר יעלון: "איחלתי לו הצלחה בתפקיד"

צילום: דו"צ, עריכה: אביב אירגז

שר הביטחון אביגדור ליברמן נפגש הבוקר (חמישי) עם קודמו בתפקיד משה יעלון לפגישת חפיפה ראשונה במשרד ראש הממשלה בירושלים. הפגישה נמשכה כשעה וחצי ובסיומה אמר יעלון לליברמן: "אני עומד לרשותך בכל עת".

שלשום נכנס ליברמן באופן רשמי לתפקיד שר הביטחון בטקס חגיגי בבסיס הקריה שבתל אביב. לאחר הטקס, שוחח עמו בטלפון יעלון, שהתפטר מהממשלה ומהכנסת בעקבות הכוונה להחליפו. "איחלתי לו הצלחה בתפקיד. כמו כן, קבענו פגישת חפיפה בינינו", כתב יעלון בחשבון הטוויטר שלו.

בנאומו הראשון בפני פורום מטכ"ל התייחס ליברמן לקודמו בתפקיד. "אני בא לכאן בלי נעליים גבוהות ועם ראש פתוח", אמר, ברמיזה לדבריו של יעלון על הימצאותם של "הנחשים בקריה". "אני מודה לקודמי בתפקיד השר בוגי יעלון שפעמים רבות חלקתי על דעתו, אך יש לו זכויות רבות ותרומה לא מבוטלת לביטחון ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן הבהיר: "מתייחס באופן שווה למשפחות שכולות חד-מיניות"
הבית היהודי על הצהרות נתניהו וליברמן: "מבול של ויתורים"
ליברמן פורס את משנתו: "שלמות העם חשובה משלמות הארץ"

טקס חילופי שרים במשהב"ט – הקרייה תל אביב, אביגדור ליברמן נכנס לתפקידו. ראובן קסטרו
ליברמן בטקס רשמי בקריה/ראובן קסטרו

אחת מהוראותיו הראשונות של ליברמן בתפריד הייתה על הוצאת מסמך רשמי מטעם משרד הביטחון, שבו הצהיר כי המשרד "מתייחס באופן שווה למשפחות שכולות חד-מיניות ולמשפחות שכולות הטרוסקסואליות, ופועל בהתאם, כך שאין כל הבדל בהכרה ובמתן הזכויות".

בדברים אלה הדגיש ליברמן למעשה כי מדיניותו של יעלון, שאמר דברים דומים, לא תשתנה. ההצהרה מגיעה גם על רקע מחאת המילואימניקים הגאים, כמו גם פנייתו בנושא של יו"ר שדולת המילואים בכנסת, ח"כ איתן כבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully