וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: צעירה סירבה להינשא לגבר המבוגר ממנה - ונשרפה למוות

קבוצת גברים, בהם האדם שרצה לחתן אותה עם בנו, עינתה את הצעירה בת ה-19 והעלתה אותה באש. היא הייתה מאושפזת במשך יומיים בבית חולים באיסלאמבאד עם כוויות חמורות אך אלה הכריעו אותה. אחד החשודים בתקיפתה נעצר

חתונה נוצרית באיסלמבד, פקיסטן, 2010. AP
טקס חתונה באיסלאמבאד/AP

פקיסטנית בת 19 שהותקפה בשל סירובה להינשא לאדם המבוגר ממנה מתה אתמול (רביעי) לאחר שהייתה מאושפזת במשך יומיים. הצעירה, מריה סאדאקאת, תושבת הכפר דיוואל, באזור הבירה איסלאמבאד, עברה עינויים והועלתה באש בידי קבוצת גברים, בהם מנהל בית ספר פרטי שבו עבדה, שרצה לחתנה עם בנו.

"האיש גרוש וגילו כפול משלה ולכן מריה סירבה להצעה להינשא לו. היא נאלצה לעזוב את עבודתה כיוון שהמנהל המשיך לנסות לשכנע אותה להיענות להצעה, ובסופו של דבר היא הותקפה", סיפר דודה של סאדאקאת לסוכנות הידיעות הצרפתית.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שלקחו להם הכל, היוונים אפילו לא יכולים להתנחם בקפה ובבירה
ארה"ב: שני בני אדם נהרגו מירי באוניברסיטת קליפורניה
למרות אזהרת ארדואן: מרקל תומכת בהכרה ברצח העם הארמני

בחירות כלליות בפקיסטן, קלפי בבירה איסלמבד, 11 במאי 2013. AP
מקרה שני תוך חודש של רצח אישה הקשור בנישואים. נשים פקיסטניות/AP

המשטרה המקומית עצרה את החשודים במעשה ומנהלת מצוד אחר שאר המעורבים בתקיפתה ובעינויה של סאדאקאת. לדברי הרופאה שטיפלה בה בזמן אשפוזה במחלקת הכוויות בבית החולים של איסלאמבאד, סאדאקאת דווקא החלה להראות סימני החלמה – אך הכוויות שכיסו את רוב חלקי גופה הכריעו אותה לבסוף.

זו הפעם השנייה בתוך חודש שבה מתרחש במדינה המוסלמית השמרנית רצח של אישה הקשור בענייני נישואים. בסוף חודש אפריל נערה כבת 16 סוממה ונחנקה וגופתה הועלתה באש בכפר ג'ירגה, לאחר שנטען כי סייעה לחברתה להינשא בחשאי לבן זוגה. בפקיסטן מתרחשים מדי שנה מאות מקרי רצח של נשים צעירות על רקע מה שמכונה "כבוד המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully