וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטפה ליופי היא דבר נפלא": כשהאפיפיור פגש בלוגרית אופנה

הכס הקדוש נפגש עם 12 "ולוגרים" - צעירים בעלי בלוג מצולם. הוא קרא להם לסיע לעוקבים "שמרגישים אבודים". לאחר מכן נפגש פרנציסקוס עם כוכבי קולנוע, בהם ריצ'רד גיר וג'ורג' קלוני

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

אחרי שפתח חשבון אינסטגרם וצבר כמעט שלושה מיליון עוקבים, האפיפיור פרנציסקוס נפגש אתמול (ראשון) עם כוכבי רשת בעלי בלוג מצולם, המכונים "ולוגרים", והביע תמיכה בעבודתם. פרנציסקוס קרא לכוכבים הצעירים לעזור לעוקביהם "שמרגישים אבודים", ואמר: "אתם יכולים להוביל אותם בדרך של אופטימיות ותקווה". הפגישה אירעה במהלך ועידת החינוך של הוותיקן, שבה נכחו גם שחקני קולנוע מפורסמים, ובהם סלמה הייק, ריצ'רד גיר וג'ורג' קלוני, שאליו התלוותה אשתו אמאל.

בין 12 הצעירים שנפגשו עם הכס הקדוש הייתה בלוגרית האופנה והלייפסטייל המפורסמת לואיז פנטלנד, בעלת הבלוג הפופולרי "נתזים של נצנצים". האפיפיור שיבח אותה על עבודתה ואמר: "אני שמח על מה שאת עושה ועל כך שאת עוקבת אחר סוגיית היופי, זה דבר נפלא. להטיף ליופי ולהציג יופי מסייע בנטרול התוקפנות".

עוד כתבות מהעולם:
מאסר עולם לשליט צ'אד לשעבר בגין פשעים נגד האנושות
"איש לא רוצה בו כשכן": התבטאות נגד שחקן שחור מסעירה את גרמניה
עם תמיכה אווירית אמריקנית: צבא עיראק חדר למעוז דאעש בפלוג'ה

האפיפיור מצטלם תמונות סלפי עם כוכבי רשת בביקורם בוותיקן, מאי 2016. AP
"יכולים להוביל את העוקבים לדרך של תקווה". האפיפיור מצטלם עם כוכבי הרשת/AP

כמו כן, בין הנוכחים הייתה הוולוגרית מדובאי חיילה רזאל, שמעלה קליפים הומוריסטיים שנועדו לשנות את הגישה כלפי נשים במזרח התיכון, ודולסה קנדי, אמריקנית ממוצא מקסיקני שחצתה את הגבול לתוך ארצות הברית כשהיתה קטנה. ההגירה היא נושא הנמצא בראש מעייניו של האפיפיור, והוא אמר לנוכחים כי הוא לעולם לא ישכח את גדר התיל שראה בין מקסיקו וארצות הברית במהלך ביקורו במקום בספטמבר. הוא גם העביר ביקורת על הפוליטיקאים במדינות האיחוד האירופי וטען כי הם נכשלו בקידום מדיניות של שילוב.

הפגישה נמשכה 50 דקות ונסובה סביב סוגיות שונות, בהן קיצוניות, זהות וגם דייגו מראדונה: האפיפיור התחמק באלגנטיות מהשאלה של אחד הצעירים, שתהה אם הגול של שחקן הכדורגל לשעבר במהלך מונדיאל 1986 היה מעשה של התערבות אלוהית. את הפגישה סיים פרנציסקוס בדברי תודה למשתתפים על כך שהם "נתנו לי קצת מהנעורים שלהם כמתנה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
האפיפיור פרנציסקוס נפגש עם שחקן הקולנוע ג'ורג' קלוני ואשתו אמאל בוותיקן, מאי 2016. רויטרס
האפיפיור נפגש עם ג'ורג' קלוני ואשתו אמאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully